Els itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials. Dues propostes del municipi de Pollença adreçades als alumnes de 2n i 4t d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Moral Carruana, María del Carmen
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-07-12T12:06:34Z
dc.date.available 2021-07-12T12:06:34Z
dc.date.issued 2020-02-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155660
dc.description.abstract [cat] El present treball analitza la importància dels itineraris com a recurs didàctic per treballar les ciències socials. Es llancen dues propostes pel municipi de Pollença: una, per treballar la història medieval i moderna, adreçada als alumnes de 2n d’ESO; i l’altra, per treballar la història contemporània, adreçada als alumnes de 4t d’ESO. S’elabora un material didàctic per l’alumne, en forma de quadern de treball, i una guia pel professor. ca
dc.description.abstract [eng] This paper analyzes the importance of itineraries as a teaching resource for social science work. Two proposals are launched for the municipality of Pollença: one, to work the medieval and modern history, aimed at the students of the second year of ESO; and the other, to work on contemporary history, aimed at the students of the 4th year of ESO. A teaching material is prepared for the student, in the form of a workbook, and a guide for the teacher also. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Pollença ca
dc.subject.other Història medieval ca
dc.subject.other Història moderna ca
dc.subject.other Història contemporània ca
dc.subject.other Educational itinerary ca
dc.subject.other Local history ca
dc.subject.other Middle age history ca
dc.subject.other Modern history ca
dc.subject.other Contemporany history ca
dc.title Els itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials. Dues propostes del municipi de Pollença adreçades als alumnes de 2n i 4t d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T10:58:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics