dc.contributor |
Pons Bosch, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Moral Carruana, María del Carmen |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-12T12:06:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-12T12:06:34Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155660 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball analitza la importància dels itineraris com a recurs
didàctic per treballar les ciències socials. Es llancen dues propostes pel
municipi de Pollença: una, per treballar la història medieval i moderna,
adreçada als alumnes de 2n d’ESO; i l’altra, per treballar la història
contemporània, adreçada als alumnes de 4t d’ESO. S’elabora un material
didàctic per l’alumne, en forma de quadern de treball, i una guia pel professor. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper analyzes the importance of itineraries as a teaching
resource for social science work. Two proposals are launched for the
municipality of Pollença: one, to work the medieval and modern history, aimed
at the students of the second year of ESO; and the other, to work on
contemporary history, aimed at the students of the 4th year of ESO. A teaching
material is prepared for the student, in the form of a workbook, and a guide for
the teacher also. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Pollença |
ca |
dc.subject.other |
Història medieval |
ca |
dc.subject.other |
Història moderna |
ca |
dc.subject.other |
Història contemporània |
ca |
dc.subject.other |
Educational itinerary |
ca |
dc.subject.other |
Local history |
ca |
dc.subject.other |
Middle age history |
ca |
dc.subject.other |
Modern history |
ca |
dc.subject.other |
Contemporany history |
ca |
dc.title |
Els itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials. Dues propostes del municipi de Pollença adreçades als alumnes de 2n i 4t d'ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T10:58:21Z |
|