dc.contributor |
Mesquida Cantallops, Joan Antoni |
|
dc.contributor.author |
García-Carpintero Hernández, Paula |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-24T21:56:44Z |
|
dc.date.available |
2021-09-24T21:56:44Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155722 |
|
dc.description.abstract |
[spa] La competència oral és un punt clau i fonamental pel desenvolupament lingüístic i cognitiu
de l’infant. Aquest treball té com a objectiu comprovar si aquesta competència es treballa a
les aules de Primària al mateix nivell que la resta de dimensions i si es duu a terme de manera
significativa, conèixer les principals dificultats i obstacles que es troben els docents a l’hora
d’ensenyar i inculcar la importància de l’expressió oral, aportar diferents recursos enfocats en
la poesia, i conèixer el nivell d’expressió oral actual de la Llengua Catalana dins les aules.
Quant a l’instrument d’avaluació, he emprat entrevistes personals, amb l’objectiu de recollir
una sèrie de testimonis que em permetin entendre i contrastar la realitat educativa actual i la
seva evolució al llarg de totes les etapes educatives, per tal d’obtenir diversos punts de vista
des de la perspectiva de docents experts en la matèria. He entrevistat a mestres d’Educació
Infantil, Primària i Secundària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Speaking ability is a fundamental part of the child's linguistic & cognitive development. The
goal of this project is to check if this ability is worked on in primary school classes to the
same standard. Also, understanding the main struggles & obstacles found by teachers when
teaching instilling the importance of speaking, providing various resources focused on poetry
& knowing the Catalan speaking ability of the class.
Regarding the evaluation method, we carried out personal interviews aiming to collect a
series of participants to help us understand & question the current education system, its
evolution & collating various stances from the perspective of expert teachers. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
expressió oral |
ca |
dc.subject.other |
poesia |
ca |
dc.subject.other |
llengua catalana |
ca |
dc.subject.other |
evolució |
ca |
dc.subject.other |
oral expression |
ca |
dc.subject.other |
poetry |
ca |
dc.subject.other |
catalan language |
ca |
dc.subject.other |
evolution |
ca |
dc.title |
La competència comunicativa dels infants. La poesia com a recurs |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |