Els accidents i els primers auxilis en l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Mas, Adrià
dc.contributor.author Segovia Pons, Sergio
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-04T06:09:23Z
dc.date.available 2021-10-04T06:09:23Z
dc.date.issued 2021-10-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155797
dc.description.abstract [cat] La docència és, sens dubte, una de les professions més meravelloses i gratificants. Un dels motius és que ens permet viure contextos i vivències de feina diferents que mai ens deixen de sorprendre. Ens falten adjectius per poder descriure les característiques positives d'aquest ofici, però també ens podem trobar davant situacions desagradables que no s’han pogut o no s’han sabut preveure. La finalitat d'aquest treball és fer una recerca d'informació per millorar la competència del docent d'Educació Física en l'àmbit de la seguretat a l'aula; donar informació sobre els accidents més freqüents a les sessions d'Educació física i facilitar eines o estratègies que ajudin a evitar-los i disminuir-ne els riscos tant com sigui possible. Per desgràcia, encara que ens trobem preparats, els accidents - tot i que amb menor probabilitates poden produir. Per tant, aquest treball també tractarà pautes d'actuació davant els accidents. En definitiva, es vol aconseguir una sèrie de coneixements per millorar la competència docent per disminuir al màxim els riscos i així, poder garantir la integritat de totes les persones que participen en una sessió d'Educació Física, en concret. ca
dc.description.abstract [eng] Teaching is, without doubt, one of the most wonderful and rewarding professions. It is one of the reasons that allows us to live different contexts and work experiences that never cease to amaze us. We lack adjectives to describe the positive features of this job, but we can also go through unpleasant situations that couldn’t be prevented. The purpose of this project is to carry out an information search to improve the skills of Physical Education teachers in classroom’s security area; give information about the most frequent accidents in physical education sessions and provide tools and strategies that help avoid and decrease the risks as much as possible. Unfortunately, even if we are prepared, accidents - although less likely - can occur. Therefore, this project will also discuss guidelines for action in front of accidents. Ultimately, the aim is to achieve a series of knowledge to improve the teachers’ skills to decrease risks as much as possible and ensure integrity of the people who participate in a Physical Education session, specifically. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Seguretat ca
dc.subject.other Risc ca
dc.subject.other Accident ca
dc.subject.other Actuació ca
dc.subject.other Lesió Safety ca
dc.subject.other Risk ca
dc.subject.other Accident ca
dc.subject.other Performance ca
dc.subject.other Injury ca
dc.title Els accidents i els primers auxilis en l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics