La importància de l’Educació Física per alumnes amb TDAH: estudi de cas

Show simple item record

dc.contributor Borràs Rotger, Pere Antoni
dc.contributor.author Estarellas Martí, Inés
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-04T07:46:24Z
dc.date.available 2021-10-04T07:46:24Z
dc.date.issued 2021-10-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155803
dc.description.abstract [cat] Els infants amb Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH) solen ser diagnosticats i tractats de la mateixa manera. En aquest Treball de Fi de Grau es presenta la importància del coneixement de les característiques i necessitats pròpies de cada infant per a poder dur a terme una correcta intervenció per a la millora i el desenvolupament de la conducta i dels aprenentatges de l’individu en concret. Partint de la relació existent i el potencial que té l’educació física sobre la conducta i el desenvolupament físic i cognitiu dels infants. A continuació es pretén definir aquest tipus de trastorn i presentar la influència de l’educació física a partir d’estudis i pràctiques dutes a terme que corroboren l’exposat. Per últim, es presenta un estudi de cas, la proposta d’intervenció plantejada i els resultats i les conclusions obtingudes. Partint de la idea que l’àrea d’Educació Física pot col·laborar en la intervenció psicoeducativa i aconseguir millores conductuals. ca
dc.description.abstract [eng] Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) are usually diagnosed and treated in the same way. This Final Degree Project presents the importance of knowing the characteristics and needs of each child in order to carry out a correct intervention for the improvement and development of the behavior and learning of the individual in particular. Based on the relationship and the potential of physical education on the behavior and physical and cognitive development of children. The aim is to define this type of disorder and present the influence of physical education based on studies and practices carried out that corroborate the topic. Finally, a case study, the proposed intervention results and conclusions obtained are presented. Based on the idea that the area of Physical Education can collaborate in psychoeducational intervention and achieve behavioral improvements. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other TDAH ca
dc.subject.other educació física ca
dc.subject.other conducta ca
dc.subject.other desenvolupament físic i cognitiu ca
dc.subject.other ADHD ca
dc.subject.other physical education ca
dc.subject.other behavior ca
dc.subject.other physical and cognitive development ca
dc.title La importància de l’Educació Física per alumnes amb TDAH: estudi de cas ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics