El diàleg amb l’escultura: Calder i Miró

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Serra Villalonga, Maria Francisca
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-05T10:41:48Z
dc.date.available 2021-10-05T10:41:48Z
dc.date.issued 2021-10-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155806
dc.description.abstract [cat] L’escultura és una de tantes opcions que ens ofereixen les manifestacions artístiques i no tan sols és purament estètica. A través del següent treball analitzarem com l’expressió artística és un mitjà de comunicació, de comprensió, d’autoconeixement i d’unió. El que es pretén és dissenyar una proposta didàctica basada en un desenvolupament inclusiu de les tasques dins i fora l’aula d’educació primària a través de l’art, donant lloc a experiències d’aprenentatge pròximes a cadascú i compartides amb la comunitat– classe a través de l’educació artística, partint del context dels infants aprofitant el repertori escultòric que tenim als carrers i places de Palma, en concret les obres Nancy da Calder i Monument de Miró. ca
dc.description.abstract [eng] Sculpture is one of the many options offered by artistic manifestations and it is not only purely aesthetic. Through the following work we will analyze how artistic expression is a means of communication, understanding, self-knowledge and union. The aim is to design a didactic proposal based on an inclusive development of tasks inside and outside the classroom of primary education through art, giving rise to learning experiences close to each one and shared with the community - class in through arts education, starting from the context of children taking advantage of the sculptural repertoire we have in the streets and squares of Palma, specifically the works Nancy by Calder and Monument by Miró. Keywords: Sculpture, communicatio ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Escultura ca
dc.subject.other comunicació ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other educació artística ca
dc.subject.other Sculpture ca
dc.subject.other communication ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other primary education ca
dc.subject.other artistic education ca
dc.title El diàleg amb l’escultura: Calder i Miró ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics