“Head, shoulders, knees & toes”, una aproximació a l’ús de la música per a l’aprenentatge de la llengua anglesa a les escoles de Menorca

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Moll Mascaró, David
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-18T13:40:40Z
dc.date.available 2021-10-18T13:40:40Z
dc.date.issued 2021-10-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155870
dc.description.abstract [cat] La música ens acompanya en el nostre dia a dia, durant tota la vida. D’una forma molt subtil, acabem interioritzant les melodies i lletres, que es converteixen en una font de coneixement. Així doncs, l’evidència científica o els estudis ens diuen que la pràctica musical o l’escolta activa pot esdevenir en una eina per a l’aprenentatge continuat i el perfeccionament de la llengua, i així ho diu molta literatura científica existent. A les escoles, la música és un recurs habitual en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Si fem memòria, ho recordem amb cançons com la que forma part del títol d’aquest Treball de Fi de Grau. Temes que formen part de la nostra memòria i que han estat elements motivadors que han contribuït a aprenentatges significatius. Amb aquest treball es pretén aprofundir envers la importància de la música com a recurs per a l’adquisició de destreses orals en la llengua anglesa, així com fer una observació i una anàlisi de l’ús de la mateixa a les escoles de Menorca; amb quins tipus d’activitat s’utilitza, amb quins objectius i quins són els resultats. ca
dc.description.abstract [eng] Music accompanies us on our daily lives. Thus, it can become a tool for lifelong learning and language perfecting. In a very subtle way, we end up assimilating the melodies and lyrics, which become a source of knowledge. In schools, music is a useful resource in English language learning. If we remember, it comes to our minds with songs like the one that is part of the title of this work of this final degree project. Songs that take part of our memories and have been motivating elements that have contributed to meaningful learnings. This project aims to deepen the importance of music as a resource for the acquisition of oral skills in the English language, as well as to make an observation and analysis of the use of it in Menorca schools, with what types of activities it is used, with what objectives and what the results are. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other llengua anglesa ca
dc.subject.other educació musical ca
dc.subject.other didàctica ca
dc.subject.other transversalitat ca
dc.title “Head, shoulders, knees & toes”, una aproximació a l’ús de la música per a l’aprenentatge de la llengua anglesa a les escoles de Menorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics