| dc.contributor | Gelabert Gual, Llorenç | |
| dc.contributor.author | Arbona Rovira, Águeda | |
| dc.date | 2021 | |
| dc.date.accessioned | 2021-10-22T06:47:13Z | |
| dc.date.available | 2021-10-22T06:47:13Z | |
| dc.date.issued | 2021-10-22 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/155911 | |
| dc.description.abstract | [cat] Al llarg de la meva etapa com a estudiant he pogut comprovar per jo mateixa que la creativitat, generalment, es veu interrompuda amb l'ús de metodologies més tradicionals en les quals s'ofereix als i les alumnes directrius clares per a la realització de qualsevol activitat. No obstant això, les metodologies basades en projectes o ambients solen ser un condicionant idoni per a afavorir processos d'aprenentatge més significatius i creatius. Amb aquest treball de Fi de Grau pretenc analitzar el desenvolupament de la creativitat a les aules d'Educació Primària de Menorca i observar com el docent planteja situacions d'aprenentatge a partir d'una metodologia innovadora que doni peu al seu foment. Per a poder determinar i estudiar la creativitat a les escoles menorquines, es durà a terme un estudi de cas múltiple a un total de quatre centres tant públics com un concertat en diferents cursos d'Educació Primària. A través d'aquest treball de caràcter empíric utilitzarem les proves Torrance per a respondre a una pregunta: Com es fomenta la creativitat a les escoles d'Educació Primària a Menorca? | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Throughout my time as a student, I have been able to verify for myself that creativity, in general, is interrupted by the use of more traditional methodologies in which students are offered specific guidelines for carrying out any activity. However, project-based or environment-based methodologies are often an ideal condition for encouraging more meaningful and creative learning processes. This thesis aims to analyse the development of creativity in primary education classrooms in Minorca and to observe how teachers propose learning situations based on an innovative methodology that encourages creativity. In order to determine and study creativity in menorcan schools, a multiple case study was carried out in a total of four public and state-subsidised schools in diferents courses of primary education. Through this empirical work we will use Torrance’s test to answer the question: How is creativity encouraged in primary schools in Menorca? | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Educació Primària | ca |
| dc.subject.other | Metodologia Innovadora | ca |
| dc.subject.other | Creativitat | ca |
| dc.subject.other | Primary Education | ca |
| dc.subject.other | Menorca | ca |
| dc.subject.other | Innovative Methodology | ca |
| dc.subject.other | Creativity | ca |
| dc.title | El desenvolupament de la creativitat en situacions d’aprenentatge quotidianes a les escoles d’Educació Primària de Menorca | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |