Llegir per descobrir

Show simple item record

dc.contributor Janer Mulet, Maria de la Pau
dc.contributor.author Cladera Ramis, Martina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-12T11:21:41Z
dc.date.available 2021-11-12T11:21:41Z
dc.date.issued 2021-11-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156126
dc.description.abstract [cat] El projecte que vostè es disposa a llegir és un projecte de desenvolupament de mitjans o recursos didàctics i educatius, que pretén fomentar la lectura i els textos literaris a partir dels contes tradicionals a través del joc. Aquest treball es divideix en dues parts: primerament, el procediment es basarà en una cerca bibliogràfica per formar el marc teòric, com a peça base del que serà la segona part del treball, la part pràctica. A través del marc teòric es podrà veure tot el coneixement bàsic relacionat amb la lectura i els textos literaris a l’Educació Primària i, seguidament, en el marc pràctic es podrà veure l’exposició d’una unitat didàctica pensada pels nins i nines de cinquè de primària del centre educatiu CEIP Guillem Ballester i Cerdó amb la intenció de motivar l’alumnat en la lectura dels textos literaris a través de dinàmiques lúdiques i metafòriques. ca
dc.description.abstract [eng] The project you are about to read is a project to develop didactic and educational means or resources, which aims to encourage reading and literary texts based on traditional stories through play. This work is divided into two parts: first, the procedure will be based on a bibliographic search to form the theoretical framework, as a basic piece of what will be the second part of the work, the practical part. Through the theoretical framework you can see all the basic knowledge related to reading and literary texts in Primary Education, and then in the practical framework you can see the presentation of a teaching unit designed for boys and girls of fifth grade of the CEIP Guillem Ballester i Cerdó school with the intention of motivating students to read literary texts through playful and metaphorical dynamics ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Lectura compartida ca
dc.subject.other alumnes ca
dc.subject.other literatura ca
dc.subject.other contes tradicionals ca
dc.subject.other tresors ca
dc.subject.other motivació ca
dc.subject.other Students ca
dc.subject.other reading ca
dc.subject.other shared reading ca
dc.subject.other motivation ca
dc.subject.other literary texts ca
dc.subject.other traditional stories ca
dc.subject.other game ca
dc.subject.other treasures ca
dc.subject.other pirates ca
dc.title Llegir per descobrir ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics