dc.contributor |
Vidal Conti, Josep |
|
dc.contributor.author |
Font Llodrà, Maria |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-30T10:16:51Z |
|
dc.date.available |
2021-11-30T10:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156288 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb el desenvolupament d’aquest treball es pretén aconseguir despertar l’interès dels infants per realitzar activitat física en el seu dia a dia. Des de ben petits és important que estableixin rutines actives per tal d’aconseguir beneficis al llarg de la seva vida. Amb motiu que els infants no només aprenen a l’escola, s’han dissenyat tres propostes, cada una adreçada a un agent educatiu. El primer recurs, dirigit als familiars, és un blog en el qual es van pujant activitats, esports i excursions. El segon recurs, adreçat als docents, consisteix en un conjunt de descansos actius classificats segons la seva finalitat. Finalment, el tercer recurs, pensat per a l’especialista d’Educació Física, està format per un conjunt de reptes d’autosuperació per plantejar als infants, classificats segons el bloc de continguts que es treballa. En conclusió, es fomenta l’execució de diverses oportunitats motrius, per tal que siguin els infants qui puguin escollir aquella que els agrada més o se senten millor realitzant-la. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The development of this work aims to arouse the interest of children to perform physical activity in their daily lives. From an early age, it is important that they establish active routines to achieve benefits throughout their lives. Children do not just learn in school, three proposals have been designed, each aimed at an educational agent. The first resource, designed for family members, is a blog that includes activities, sports, and excursions. The second resource, which is address to teachers, consists of a set of active breaks classified according to their purpose. Finally, the third resource, created for the Physical Education specialist, is based on a set of self-improvement challenges to pose to children, classified according to the content block being worked on. In conclusion, is encourage the execution of various motor opportunities, so that it is the children who can choose the one they like best or feel better doing it. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
activitat física |
ca |
dc.subject.other |
infants |
ca |
dc.subject.other |
recursos didàctics |
ca |
dc.subject.other |
agents educatius |
ca |
dc.title |
Estratègies per motivar als infants a realitzar esport durant el seu dia a dia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|