Estratègies per motivar als infants a realitzar esport durant el seu dia a dia

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Font Llodrà, Maria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-30T10:16:51Z
dc.date.available 2021-11-30T10:16:51Z
dc.date.issued 2021-11-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156288
dc.description.abstract [cat] Amb el desenvolupament d’aquest treball es pretén aconseguir despertar l’interès dels infants per realitzar activitat física en el seu dia a dia. Des de ben petits és important que estableixin rutines actives per tal d’aconseguir beneficis al llarg de la seva vida. Amb motiu que els infants no només aprenen a l’escola, s’han dissenyat tres propostes, cada una adreçada a un agent educatiu. El primer recurs, dirigit als familiars, és un blog en el qual es van pujant activitats, esports i excursions. El segon recurs, adreçat als docents, consisteix en un conjunt de descansos actius classificats segons la seva finalitat. Finalment, el tercer recurs, pensat per a l’especialista d’Educació Física, està format per un conjunt de reptes d’autosuperació per plantejar als infants, classificats segons el bloc de continguts que es treballa. En conclusió, es fomenta l’execució de diverses oportunitats motrius, per tal que siguin els infants qui puguin escollir aquella que els agrada més o se senten millor realitzant-la. ca
dc.description.abstract [eng] The development of this work aims to arouse the interest of children to perform physical activity in their daily lives. From an early age, it is important that they establish active routines to achieve benefits throughout their lives. Children do not just learn in school, three proposals have been designed, each aimed at an educational agent. The first resource, designed for family members, is a blog that includes activities, sports, and excursions. The second resource, which is address to teachers, consists of a set of active breaks classified according to their purpose. Finally, the third resource, created for the Physical Education specialist, is based on a set of self-improvement challenges to pose to children, classified according to the content block being worked on. In conclusion, is encourage the execution of various motor opportunities, so that it is the children who can choose the one they like best or feel better doing it. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other activitat física ca
dc.subject.other infants ca
dc.subject.other recursos didàctics ca
dc.subject.other agents educatius ca
dc.title Estratègies per motivar als infants a realitzar esport durant el seu dia a dia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics