L’educació artística com a eina per fomentar la inclusió intercultural durant l'etapa de secundària.

Show simple item record

dc.contributor Pitaluga Ivorra, José Alejandro
dc.contributor.author Sánchez Gallego, Fabiola
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-09T12:29:26Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156382
dc.description.abstract [cat] Actualment, i pel que fa als centres de secundària, tot i que es posen en pràctica experiències molt enriquidores, no se sol considerar l’educació artística com una eina d’aprenentatge, o es podria dir, que no s’aprofiten totes les seves possibilitats. Seria doncs convenient, una nova visió utilitzant aquesta eina com a motor de canvi per poder fomentar la inclusió intercultural. L’educació del segle XXI ha de ser un reflex de la societat plural actual, adaptant-se a l’etapa de canvis i que mostra la realitat de les xifres sobre immigració, per tant l’art podria servir com una eina de reconstrucció social. D’ara endavant, es compararan alguns programes preexistents, i s’oferirà un nou projecte per poder assolir l’objectiu final: que l’educació artística esdevingui una eina, per fomentar la inclusió intercultural durant l’etapa de secundària als centres educatius. ca
dc.description.abstract [eng] Currently regarding high school education, despite the very enriching experiences offered, the arts are not considered as a learning tool or, in other words, not used at all or able to reflect its possibilities. It would be appropriate, then, to use this tool to change and increase intercultural inclusion. 21st-century education must be a reflection of today's plural society, adapting to the current situations of change and showing the reality of immigration figures, so art could be a tool for social reconstruction. From now on, some pre-existing programs put in place will be compared, and a new project will be offered to achieve the final goal: to make the arts education a tool, to encourage intercultural inclusion during the stage from high school to educational centers. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject.other educació artística ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other interculturalitat ca
dc.subject.other secundària ca
dc.subject.other the arts education ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other interculturality ca
dc.subject.other high schools ca
dc.title L’educació artística com a eina per fomentar la inclusió intercultural durant l'etapa de secundària. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:03Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics