Aplicació de metodologies actives al mòdul FOL com estratègia per a estimular la motivació de l'alumnat: Aprenentatge cooperatiu, Gamificació i Simulació

Show simple item record

dc.contributor Gómez Pulido, María Inmaculada
dc.contributor.author Buades Garcias, Ángela
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-09T12:37:41Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156383
dc.description.abstract [cat] En aquest treball he procedit a l'anàlisi de determinades metodologies actives com a estratègia didàctica que estimulen la motivació i la participació de l'alumnat, concretament parlarem de l'aprenentatge cooperatiu, la gamificació i la simulació aplicats al Mòdul de Formació i Orientació Laboral (FOL). A partir d'una anàlisi profunda de la situació actual d'abandonament d'estudis de Secundària i de la dificultat d’assolir els resultats d'aprenentatge que pot suposar el mòdul de FOL, unit a una sòlida justificació teòrica i pràctica d'aquestes metodologies, presentaré una proposta didáctica d’ensenyament-aprenentatge contextualitzada dins una seqüència didàctica i el desenvolupament d’activitats didàctiques, corresponent al bloc de FOL d'Equips de Treball i Gestió de Conflictes, dins del cicle formatiu de grau mitjà de Tècnic en Farmàcia i Parafarmàcia La proposta aquí presentada, ha pogut ser implantada parcialment durant el període de practiques, per la qual cosa, compto amb información directa de la seva efectivitat en l’aplicació d’algunes de les activitats dissenyades adhoc. Finalment, ja que el meu període de pràctiques ha coincidit en gran part amb l'esclat i en part amb el període de desescalada de la pandèmia mundial causada per la Covid-19, esmentar que el disseny d'aquestes activitats s'ha fet tenint en compte la adaptabilitat a una possible situació de classes en format telemàtic. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other FOL ca
dc.subject.other metodologia activa ca
dc.subject.other gamificació ca
dc.subject.other simulació ca
dc.subject.other aprenentatge cooperatiu ca
dc.title Aplicació de metodologies actives al mòdul FOL com estratègia per a estimular la motivació de l'alumnat: Aprenentatge cooperatiu, Gamificació i Simulació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:04Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics