dc.contributor |
Gómez Pulido, María Inmaculada |
|
dc.contributor.author |
Faidella Planells, Victoria |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-10T13:12:02Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156413 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén donar visibilitat a la necessitat de canvis metodològics
en el sistema educatiu a fi que aquest es pugui adaptar a una societat en
constant evolució i que demanda a més de l’adquisició de continguts, altres
capacitats com saber fer, saber ser i saber com i recolzar un procés
d’ensenyament-aprenentatge significatiu i perdurable, que tengui en compte les
capacitats i coneixements previs dels alumnes1 i que faciliti l’espai i
l’acompanyament adequat a fi que aquests puguin construir i desenvolupar les
competències personals, socials i professionals més idònies per analitzar,
raonar i donar una resposta adequada a varietat de situacions.
La proposta educativa que es planteja segueix la línia de les metodologies
actives, en concret de l’Aprenentatge-Servei (ApS) que basa el procés
d’ensenyament-aprenentatge en la resolució de problemes, la participació activa
de l’estudiant en tot el procés, l’adquisició de competències relacionades amb el
currículum i altres de desenvolupament personal i finalment permet dur a terme
un servei que incideixi en un entorn real i proper a l’alumne, el qual ha pogut
conèixer i amb el que ha pogut interactuar afavorint així la seva motivació,
implicació, empatia, solidaritat, esperit crític i compromís social. Trets que es
valoren especialment rellevants en el camp de la intervenció social, futur entorn
professional dels alumnes del cicle formatiu d’Integració Social que han inspirat
aquest projecte. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Formació per competències |
ca |
dc.subject.other |
metodologies actives |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge servei |
ca |
dc.subject.other |
integració social |
ca |
dc.title |
Més enllà de les aules |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:24Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|