La tele-educació: la nova frontera de l'educació?

Show simple item record

dc.contributor Deyá Bauzá, Miguel José
dc.contributor.author Mulet Miralles, Jerònia Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-10T13:37:18Z
dc.date.available 2021-12-10T13:37:18Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156417
dc.description.abstract [cat] L’expansió a escala mundial del nou coronavirus SARS-CoV-2 (o Covid-19) provocà la suspensió de tota activitat lectiva presencial a tots els centres educatius de Espanya, així com un període de confinament i quarantena de tota la població. Davant aquesta situació, els centres educatius s’han vist obligats a recórrer a la tele-educació, a l’educació a distància a través de Internet i els mitjans multimèdia. El treball pretén analitzar la situació que viuen docents, alumnat i famílies a les seves llars i com afronten aquesta nova realitat. D’aquesta manera, es reflectirà si les famílies espanyoles estan preparades per fer front a aquesta nova metodologia d’ensenyament-aprenentatge i si les diferències i la desigualtat entre alumnes es mantenen, creixen o decreixen amb aquests nous recursos telemàtics. A banda d’això, també es proposarà una Unitat Didàctica per dur a terme de manera telemàtica que pugui estar a l’abast de tot l’alumnat. ca
dc.description.abstract [eng] The global outbreak of this new Coronavirus SARS-CoV-2 pandemic (or Covid-19) has caused the closure of educational institutions in Spain in an attempt to contain the spread of the pandemic as well as a temporary period of lockdown and quarantine for the residents. In the face of this situation, educational institutions have been forced to make use of virtual education, distant learning through the internet and technological devices. This paperwork aims to analyse the current situation that teachers, students and their families live at home and how they face this new reality. This way, it will be reflected whether Spanish families are prepared to confront this new teachinglearning methodology and also whether differences between students have increased, decreased or maintained throughout these telematic sources. Furthermore, it will also be proposed a Didactic Unit to be carried out electronically and to be available for all the students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Tele-educació ca
dc.subject.other Internet ca
dc.subject.other bretxa digital ca
dc.subject.other alfabetització digital ca
dc.subject.other competència digital ca
dc.subject.other Virtual education ca
dc.subject.other Internet ca
dc.subject.other digital divide ca
dc.subject.other digital literacy ca
dc.subject.other digital competence ca
dc.title La tele-educació: la nova frontera de l'educació? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics