dc.contributor |
Alonso Pons, Salvador |
|
dc.contributor.author |
Lleixà Xicart, Judith |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T07:42:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156508 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball té com a objectiu principal dissenyar, implementar i avaluar una
experiència de gamificació a les aules de secundària, concretament un
breakout educatiu, com a eina per a millorar les relacions entre iguals i la
cohesió del grup classe des d’una òptica motivadora per a l’alumnat i des d’una
perspectiva inclusiva.
Els resultats, un cop implementada i avaluada la proposta, han de servir per
valorar fins a quin punt la utilització del joc com a estratègia didàctica a les
aules pot augmentar la motivació pels aprenentatges, promoure la participació
de l’alumnat i servir com a estratègia per a fomentar relacions positives entre
els estudiants, millorant així el clima d’aula i la cohesió social del grup, el que
seria de gran valor per orientar el disseny de propostes educatives que posin
l’accent en la utilització del joc com a eina per a motivar tots aquests
processos.
Posar en pràctica i avaluar propostes educatives gamificades i reflexionar sobre
si promouen o no la participació de tot l’alumnat, ens ha de donar orientacions i
criteris per en definitiva, millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge i
avançar en la construcció d’una educació més inclusiva.
Amb la realització d’aquest treball es pretén donar resposta a les següents
preguntes d’investigació:
- La utilització del joc com a estratègia didàctica augmenta la participació
de l’alumnat a les aules?
- La utilització del joc com a estratègia didàctica augmenta la motivació
pels aprenentatges?
- La utilització del joc com a estratègia didàctica pot ajudar a millorar les
relacions i la cohesió del grup classe? |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
joc |
ca |
dc.subject.other |
motivació |
ca |
dc.subject.other |
educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
gamificació |
ca |
dc.title |
EL JOC COM A ESTRATÈGIA DIDÀCTICA Proposta de breakout educatiu per a la millora de les relacions socials i la motivació de l’alumnat de secundària des d’una perspectiva inclusiva |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:46Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|