EL JOC COM A ESTRATÈGIA DIDÀCTICA Proposta de breakout educatiu per a la millora de les relacions socials i la motivació de l’alumnat de secundària des d’una perspectiva inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Alonso Pons, Salvador
dc.contributor.author Lleixà Xicart, Judith
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-21T07:42:15Z
dc.date.issued 2020-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156508
dc.description.abstract [cat] Aquest treball té com a objectiu principal dissenyar, implementar i avaluar una experiència de gamificació a les aules de secundària, concretament un breakout educatiu, com a eina per a millorar les relacions entre iguals i la cohesió del grup classe des d’una òptica motivadora per a l’alumnat i des d’una perspectiva inclusiva. Els resultats, un cop implementada i avaluada la proposta, han de servir per valorar fins a quin punt la utilització del joc com a estratègia didàctica a les aules pot augmentar la motivació pels aprenentatges, promoure la participació de l’alumnat i servir com a estratègia per a fomentar relacions positives entre els estudiants, millorant així el clima d’aula i la cohesió social del grup, el que seria de gran valor per orientar el disseny de propostes educatives que posin l’accent en la utilització del joc com a eina per a motivar tots aquests processos. Posar en pràctica i avaluar propostes educatives gamificades i reflexionar sobre si promouen o no la participació de tot l’alumnat, ens ha de donar orientacions i criteris per en definitiva, millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge i avançar en la construcció d’una educació més inclusiva. Amb la realització d’aquest treball es pretén donar resposta a les següents preguntes d’investigació: - La utilització del joc com a estratègia didàctica augmenta la participació de l’alumnat a les aules? - La utilització del joc com a estratègia didàctica augmenta la motivació pels aprenentatges? - La utilització del joc com a estratègia didàctica pot ajudar a millorar les relacions i la cohesió del grup classe? ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other joc ca
dc.subject.other motivació ca
dc.subject.other educació inclusiva ca
dc.subject.other gamificació ca
dc.title EL JOC COM A ESTRATÈGIA DIDÀCTICA Proposta de breakout educatiu per a la millora de les relacions socials i la motivació de l’alumnat de secundària des d’una perspectiva inclusiva ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:46Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics