Quatre itineraris didàctics per a treballar les esglésies de repoblament a Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Gil Pons, Josep
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-21T11:49:26Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156526
dc.description.abstract [cat] El treball que versa a continuació proposa quatre itineraris didàctics per a conèixer en profunditat les esglésies de repoblament de Mallorca i va destinat al curs de Segon d’E.S.O. Aquestes propostes pretenen aproximar l’alumnat al patrimoni i s’emmarquen dins les competències i els continguts del currículum. Intenten allunyar-se de les sortides tradicionals des d’un punt de vista metodològic més innovador, com mostren les activitats del dossier i els productes finals a resoldre després de cada itinerari, sempre des d’un punt de vista inclusiu, amb la finalitat d’assolir els objectius plantejats a cada proposta. El professorat també tendrà un dossier d’indicacions metodològiques i desenvoluparà un paper de guia al llarg del procés d’ensenyament-aprenentatge, que s’articularà en sessions a dins i fora de l’aula, mentre que l’alumnat serà el protagonista. ca
dc.description.abstract [eng] The present dissertation proposes four didactic itineraries aimed to revalue the medieval churches known as “esglésies de repoblament” that can be found around Mallorca. It is designed for the 2nd course of ESO. This proposal pretends to bring scholars closer to their heritage and it is designed according to the curriculum. It is intended to give a different approach to the matter other than the usual traditional visits to monuments, proposing a more innovative methodology, as it is shown in the dossier and the final products that may be solved after every itinerary, always from an inclusive perspective and with the intention to achieve the main goals set out before every itinerary. The teacher will also have a dossier which will include methodologic indications and he or she will represent a secondary role thought the teaching-learning process, which will be broken down in different sessions developed in class and outside. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.other Esglésies de repoblament ca
dc.subject.other història local ca
dc.subject.other itineraris didàctics ca
dc.subject.other treball cooperatiu ca
dc.subject.other metodologia innovadora ca
dc.title Quatre itineraris didàctics per a treballar les esglésies de repoblament a Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:02:47Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics