dc.contributor |
Febrer Cardona, Susana |
|
dc.contributor.author |
Ruete Cavaller, Josep |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T10:26:31Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T10:26:31Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156716 |
|
dc.description.abstract |
[cat] És important que els estudiants de secundària tinguin un mínim de formació
musical? És una matèria realment necessària? És beneficiosa la música pels
estudiants? Avui en dia gràcies a estudis de neurociència, psicologia i
experiments pedagògics podem afirmar que sí, però la realitat és que per poder
extreure els beneficis que aporta l'estudi de la música, s'ha de treballar de
manera correcta a partir de la pràctica, la creació o l’ escolta musical.
La Proposta innovadora del currículum de Música de 1r d’ESO presenta una
metodologia nova i atractiva per tal que els alumnes puguin extreure el màxim
de beneficis d’estudiar música a secundària. S'ha escollit el primer curs d’ESO,
ja que és l'últim en què l'assignatura és obligatòria, i per tant, la darrera
oportunitat per a molts dels estudiants de tenir contacte amb aquesta. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Currículum |
ca |
dc.subject.other |
Secundària |
ca |
dc.subject.other |
Beneficis |
ca |
dc.title |
Proposta Innovadora del Currículum de Música de 1r d'ESO. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:04:39Z |
|