Proposta Innovadora del Currículum de Música de 1r d'ESO.

Show simple item record

dc.contributor Febrer Cardona, Susana
dc.contributor.author Ruete Cavaller, Josep
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-13T10:26:31Z
dc.date.available 2022-01-13T10:26:31Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156716
dc.description.abstract [cat] És important que els estudiants de secundària tinguin un mínim de formació musical? És una matèria realment necessària? És beneficiosa la música pels estudiants? Avui en dia gràcies a estudis de neurociència, psicologia i experiments pedagògics podem afirmar que sí, però la realitat és que per poder extreure els beneficis que aporta l'estudi de la música, s'ha de treballar de manera correcta a partir de la pràctica, la creació o l’ escolta musical. La Proposta innovadora del currículum de Música de 1r d’ESO presenta una metodologia nova i atractiva per tal que els alumnes puguin extreure el màxim de beneficis d’estudiar música a secundària. S'ha escollit el primer curs d’ESO, ja que és l'últim en què l'assignatura és obligatòria, i per tant, la darrera oportunitat per a molts dels estudiants de tenir contacte amb aquesta. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Secundària ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.title Proposta Innovadora del Currículum de Música de 1r d'ESO. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:04:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics