Les sortides didàctiques com a recurs per a tothom: barreres i facilitadors

Show simple item record

dc.contributor Franco Sánchez, Ana María
dc.contributor.author Cifre Ramis, María del Carmen
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-17T11:40:04Z
dc.date.issued 2020-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156786
dc.description.abstract [cat] Està demostrat que els alumnes afermen el seus coneixements quan els experimenten i els posen en pràctica (Ballester, 1999). En el cas de l’ensenyament de la història i la prehistòria en concret, les sortides didàctiques tenen un paper clau per conèixer de primera mà el passat més llunyà que es va donar en el nostre entorn més proper. Amb l’observació i la pràctica s’aconsegueix un aprenentatge més significatiu que perdura durant tota la vida de l’alumne. Per una altra part, l’atenció a la diversitat ha d’esser una finalitat de l’educació en si mateixa, ja què com diu Muntaner (2010, p.4), la diversitat és un fet natural, complexe i múltiple. Per això, aquest treball es centra en saber si les activitats proposades per l’estudi de la prehistòria són accessibles per tot l’alumnat. ca
dc.description.abstract [eng] It is shown that students strengthen their knowledge when they experience it and put it into practice (Ballester, 1999). In the case of the teaching of history and prehistory in particular, didactic outings play a key role in getting to know first hand the most distant past that occurred in our immediate environment. Through observation and practice, more meaningful learning is achieved that lasts throughout the student’s life. On the other hand, attention to diversity must be an end in education in itself, because as Muntaner (2010) says, diversity is a natural, complex and multiple fact. Therefore, this work focuses on whether the activities proposed for the study of prehistory are suitable for all kind of students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 90 - Arqueologia. Prehistòria ca
dc.subject.other Prehistòria ca
dc.subject.other sortida didàctica ca
dc.subject.other diversitat ca
dc.subject.other barreres ca
dc.subject.other facilitadors ca
dc.title Les sortides didàctiques com a recurs per a tothom: barreres i facilitadors ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:06:57Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics