Flipped classroom a distància: una guia per a física i química

Show simple item record

dc.contributor Garcias Gomila, Francesca
dc.contributor.author Noguera Llinàs, Esteve
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-21T08:06:14Z
dc.date.issued 2020-07-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156865
dc.description.abstract [cat] El curs 2019-2020 s’ha vist marcat pel confinament durant la pandèmia de la COVID-19. Durant aquest període, els centres varen realitzar una transició d’urgència a l’educació a distància, dificultant així tant la tasca educativa com el context d’aprenentatge dels alumnes. Una metodologia que alguns docents varen explorar per primera vegada en aquest període és la classe invertida o flipped classroom. En aquest projecte s’ha investigat a partir de l’anàlisi qualitatiu d’estudis i casos empírics extrets de diferents metaanàlisis les variables que tenen un efecte positiu en l’aprenentatge d’aquesta metodologia quan s’usa en un context a distància. Després es fa un recull de diferents estratègies a forma de guia per l’ús de la online flipped classroom, posant èmfasi en les assignatures de física i química de secundària. Finalment es fa una proposta pedagògica a forma d’exemple tenint en compte els resultats obtinguts d’aquest treball per a una possible eventual aplicació ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other metaanàlisi ca
dc.subject.other empíric ca
dc.subject.other e-learning ca
dc.subject.other inversió ca
dc.title Flipped classroom a distància: una guia per a física i química ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:08:49Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics