Diàlegs amb el JO. El diari de creació com a proposta didàctica per a Batxillerat.

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author de Enrique Aguiló, Maria del Mar
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-21T08:38:51Z
dc.date.issued 2020-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156867
dc.description.abstract [cat] El present treball és una proposta didàctica per apropar els alumnes de segon de batxillerat artístic al seu incipient món creador. Amb l’objectiu de desenvolupar el diàleg amb un mateix, es proposa el Diari de Creació com eina cabdal, que s’anirà gestant a partir de quatre tallers que tenen com a objectius: introduir la identitat artística, descobrir els processos de creació individuals i desenvolupar les reflexions necessàries per saber quins són els camins de l’art que interessen a cada alumne. El projecte es formula a partir de quatre conceptes clau vinculats a les obres de quatre artistes i pedagogs: Anna Halprin amb relació al cos , Arno Stern vinculat a l’ expressió , Dieter Roth a la troballa i Diana Aisenberg a la percepció . La metodologia de cada taller és pràctica i reflexiva, potenciant els debats i l’aprenentatge en col·lectiu. Diàlegs artístics amb el JO. El diari de creació, és una proposta didàctica diferent, ja que té una estructura versàtil, i és apta per ser treballada en diferents escenaris de l’educació artística depenent de les necessitats de cada curs i pot actuar de complement de les assignatures del currículum educatiu. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject.other Batxillerat artístic ca
dc.subject.other camins de l’art ca
dc.subject.other pràctica ca
dc.subject.other reflexió ca
dc.subject.other identitat artística ca
dc.subject.other diari de creació ca
dc.subject.other diàleg ca
dc.subject.other art ca
dc.title Diàlegs amb el JO. El diari de creació com a proposta didàctica per a Batxillerat. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:08:51Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics