L’ApS com eina d’inclusió per aprendre i aplicar la sostenibilitat

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor.author Crespí Marcé, Joana Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-31T07:40:54Z
dc.date.issued 2020-01-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157095
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es proposa investigar si l’aprenentatge de la sostenibilitat es pot fer de forma inclusiva, mitjançant una experiència d’Aprenentatge Servei (ApS). Es tracta d’una investigació qualitativa fonamentada en un estudi de cas, que es desenvolupa en un grup d’alumnes del primer curs d’Educació Secundària Obligatòria durant l’execució del projecte d’ApS “Un mar de plàstic”. S’han utilitzat diverses tècniques com l’entrevista, el qüestionari i l’observació participant per a la recollida d’informació i la seva posterior anàlisi. Els resultats indiquen que l’ApS incrementa la motivació de l’alumnat i implicació en el procés d’aprenentatge, respecta els diferents ritmes d’aprenentatge, característiques dels alumnes i fomenta la participació de tot l’alumnat i el desenvolupament de les competències. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other sostenibilitat ca
dc.subject.other aprenentatge-servei ca
dc.title L’ApS com eina d’inclusió per aprendre i aplicar la sostenibilitat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:24Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics