| dc.contributor | Forteza Forteza, María Dolores | |
| dc.contributor.author | Tejeiro Ferrà, Àngela | |
| dc.date | 2020 | |
| dc.date.accessioned | 2022-01-31T07:44:50Z | |
| dc.date.issued | 2020-01-21 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/157096 | |
| dc.description.abstract | [cat] Aquest estudi pretén analitzar la relació entre els grups interactius i la inclusió en la realitat d’un centre escolar de Mallorca, així com establir propostes de millora que suposin un major aprenentatge per a tot l’alumnat. Des d’un enfocament metodològic bàsicament qualitatiu s’han fent servir com a eines de recollida d’informació l’entrevista, grups de discussió i l’observació no participant. Els resultats d’aquest treball demostren que els grups interactius ajuden a millorar la convivència, l’aprenentatge, la motivació, la cooperació i la satisfacció de tota la comunitat educativa. Tot i així, en el procés de la inclusió, es troben barreres per a l’aprenentatge i es plantegen algunes propostes de millora per tal de superarles. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This study analyzes the relationship between the interactive groups and the inclusion in the reality of a school in Mallorca and establishes improvement proposals that will lead to greater learning for all students. From a basically qualitative methodological approach, have been used interview, discussion groups and non-participant observation as information gathering tools. The result of the study shows that interactive groups help improve coexistence, better learning, motivation, cooperation and great satisfaction in the educational community. However, in the process of inclusion, there are barriers to learning and this study offers some suggestions for improvement in order to overcome them. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | grups interactius | ca |
| dc.subject.other | educació inclusiva | ca |
| dc.subject.other | implicació de la comunitat | ca |
| dc.subject.other | millora de l’aprenentatge | ca |
| dc.subject.other | interactive groups | ca |
| dc.subject.other | inclusive education | ca |
| dc.subject.other | community involvement | ca |
| dc.subject.other | learning improvement | ca |
| dc.title | Els grups interactius: un facilitador de l’aprenentatge i la inclusió de tot l’alumnat. | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2021-06-30T11:22:25Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |