Els grups interactius: un facilitador de l’aprenentatge i la inclusió de tot l’alumnat.

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor.author Tejeiro Ferrà, Àngela
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-31T07:44:50Z
dc.date.issued 2020-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157096
dc.description.abstract [cat] Aquest estudi pretén analitzar la relació entre els grups interactius i la inclusió en la realitat d’un centre escolar de Mallorca, així com establir propostes de millora que suposin un major aprenentatge per a tot l’alumnat. Des d’un enfocament metodològic bàsicament qualitatiu s’han fent servir com a eines de recollida d’informació l’entrevista, grups de discussió i l’observació no participant. Els resultats d’aquest treball demostren que els grups interactius ajuden a millorar la convivència, l’aprenentatge, la motivació, la cooperació i la satisfacció de tota la comunitat educativa. Tot i així, en el procés de la inclusió, es troben barreres per a l’aprenentatge i es plantegen algunes propostes de millora per tal de superarles. ca
dc.description.abstract [eng] This study analyzes the relationship between the interactive groups and the inclusion in the reality of a school in Mallorca and establishes improvement proposals that will lead to greater learning for all students. From a basically qualitative methodological approach, have been used interview, discussion groups and non-participant observation as information gathering tools. The result of the study shows that interactive groups help improve coexistence, better learning, motivation, cooperation and great satisfaction in the educational community. However, in the process of inclusion, there are barriers to learning and this study offers some suggestions for improvement in order to overcome them. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other grups interactius ca
dc.subject.other educació inclusiva ca
dc.subject.other implicació de la comunitat ca
dc.subject.other millora de l’aprenentatge ca
dc.subject.other interactive groups ca
dc.subject.other inclusive education ca
dc.subject.other community involvement ca
dc.subject.other learning improvement ca
dc.title Els grups interactius: un facilitador de l’aprenentatge i la inclusió de tot l’alumnat. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:25Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics