dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Revert i Marrahi, Josep Àngel |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-31T07:59:26Z |
|
dc.date.available |
2022-01-31T07:59:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157098 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball Final de Màster té com objectiu principal desenvolupar
l’acció tutorial des de la perspectiva de l’educació inclusiva com eina per superar
les barreres generades per l’organització dels grups matèria en el primer curs de
l’ESO. Acció tutorial que segueix els principis de les bones pràctiques inclusives
i es desenvolupa seguint l’espiral de la investigació acció. A partir d’aquesta
metodologia de treball es valora la necessitat de tenir instruments d’anàlisi d’aula
adequats per prendre decisions de millora del grau d’inclusió, la participació de
l’alumnat en la planificació i realització de propostes de millora dins del Pla
d’Acció i els canvis que es produeixen en l’entorn immediat com a conseqüència
de l’acció tutorial inclusiva |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
inclusió |
ca |
dc.subject.other |
acció tutorial |
ca |
dc.subject.other |
secundària |
ca |
dc.subject.other |
investigació acció |
ca |
dc.title |
Acció tutorial per la inclusió en l'aula de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:22:26Z |
|