Acció tutorial per la inclusió en l'aula de secundària

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Revert i Marrahi, Josep Àngel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-31T07:59:26Z
dc.date.available 2022-01-31T07:59:26Z
dc.date.issued 2020-06-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157098
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball Final de Màster té com objectiu principal desenvolupar l’acció tutorial des de la perspectiva de l’educació inclusiva com eina per superar les barreres generades per l’organització dels grups matèria en el primer curs de l’ESO. Acció tutorial que segueix els principis de les bones pràctiques inclusives i es desenvolupa seguint l’espiral de la investigació acció. A partir d’aquesta metodologia de treball es valora la necessitat de tenir instruments d’anàlisi d’aula adequats per prendre decisions de millora del grau d’inclusió, la participació de l’alumnat en la planificació i realització de propostes de millora dins del Pla d’Acció i els canvis que es produeixen en l’entorn immediat com a conseqüència de l’acció tutorial inclusiva ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other acció tutorial ca
dc.subject.other secundària ca
dc.subject.other investigació acció ca
dc.title Acció tutorial per la inclusió en l'aula de secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics