Bones pràctiques en educació inclusiva: estudi d'un cas.

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Gual Colom, Cristina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-31T08:16:01Z
dc.date.issued 2020-06-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157102
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de màster (TFM) consisteix en un estudi de cas. On mitjançant una metodologia qualitativa es valorarà les bones pràctiques dutes a terme per l’escola durant tota l’etapa escolar d’en Pau, un infant amb Distròfia Muscular de Duchenne. Aquest infant ja ha acabat tota l’etapa escolar i s’analitzarà des dels quart d’educació infantil fins a segon de batxillerat. El que es pretén és mostrar un cas d’inclusió i visibilitat que la inclusió és possible. L’eina de recollida d’informació seran les entrevistes semiestructurades al personal docent i família i als companys de classe mitjançant un grup de discussió. Aquestes entrevistes es categoritzaran per fer l’anàlisi de la presència, participació, progrés i autonomia, puntals indispensables per saber si es van dur unes bones pràctiques inclusives durant l’etapa escolar. Una vegada fet l’anàlisi es farà un recull de totes les bones pràctiques que es van a dur a terme perquè aquest cas estigués inclòs a dins l’escola ordinària. ca
dc.description.abstract [eng] This dissertation (TFM) consists of a case study, where a qualitative methodology will assess good practice carried out by the school throughout a school year of Pau, a child with Duchenne Muscular Dystrophy. This child has already finished the whole school stage and will be analysed from preschool education to high school. The aim of the study is to provide a case of inclusion and make visible that inclusion is possible. The information gathering tool will be semi-structured interviews to teaching staff, family members and classmates trough a focus group. These interviews will be categorized to make the analysis of presence, participation, progress and autonomy, essential pillars to determine if good inclusive practice was carried out during the school stage. Once the analysis has been made, all good practice that were carried out will be compiled in order to include this case in an ordinary school. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Distròfia Muscular Duchenne ca
dc.subject.other bones pràctiques ca
dc.subject.other estudi de cas ca
dc.subject.other categories ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other Duchenne Muscular Dystrophy ca
dc.subject.other good practice ca
dc.subject.other case study ca
dc.subject.other categories ca
dc.title Bones pràctiques en educació inclusiva: estudi d'un cas. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:28Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics