Les necessitats i les experiències educatives dels infants en centres d’acollida de menors: una revisió sistemàtica de la literatura

Show simple item record

dc.contributor Touza Garma, María del Carmen
dc.contributor.author Andreu Martí, Antònia
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-14T08:04:57Z
dc.date.available 2022-02-14T08:04:57Z
dc.date.issued 2021-06-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157544
dc.description.abstract [cat] El desenvolupament personal dels infants i joves en situació d’acolliment es veu greument afectat per diferents factors, però quines són les seves necessitats i experiències educatives? L’objectiu d’aquesta investigació era conèixer els resultats de quaranta estudis que van analitzar aquests factors, mitjançant una revisió sistemàtica en tres bases de dades diferents. Els resultats mostren la necessitat d’un suport social constant, provinent tant dels progenitors, com dels docents, personal del centre o dels mateixos companys. A més, indiquen que els canvis constants d’atenció residencial i el nivell educatiu dels progenitors afecta negativament en els àmbits educatius d’aquests infants, proporcionant un futur ple d’incerteses i dubtes constants. Tot i això, seria necessari incorporar nous estudis que permetessin ampliar i especificar més els resultats obtinguts. ca
dc.description.abstract [eng] The personal development of children and young people in residential care have been greatly affected by different factors, but what are the educational needs and experiences? The aim of this research was to find out the results of forty studies that had analysed these factors by carrying out a systematic review in three different databases. The results show the need for constant social support, whether from parents, teachers, school staff or companies themselves. In addition, the results indicate that the constant changes in residential care and the parents’ educational level negatively affect the educational environments of these children, providing a future full of uncertainties and constant doubts. For this reason, it would be necessary to incorporate new studies that would allow the results obtained to be expanded and specified further. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject.other Acolliment residencial ca
dc.subject.other educació ca
dc.subject.other infant ca
dc.subject.other jove ca
dc.subject.other residential care ca
dc.title Les necessitats i les experiències educatives dels infants en centres d’acollida de menors: una revisió sistemàtica de la literatura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T06:52:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics