dc.contributor |
Palou Sampol, Pere |
|
dc.contributor.author |
Miguel Servera, Claudia |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-16T07:23:22Z |
|
dc.date.available |
2022-02-16T07:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157645 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest estudi tracta d’investigar la formació que tenen els docents sobre la
inclusió de la diversitat, en aquest cas diversitat cultural, a l’aula. Així com
saber quina actitud tenen respecte a això, si duen a terme mesures d’atenció a
la diversitat i quin grau de satisfacció tenen amb el seu coneixement respecte a
la inclusió.
Cada vegada s’incorporen en els centres alumnat de minories ètniques i
immigrants de diverses parts del món, per la qual cosa es presenten
diferències, i s’ha de tenir present aquesta atenció a la diversitat en el model
educatiu.
Realitzarem aquest estudi duent a terme un qüestionari per poder comparar les
respostes del professorat novell i del professorat veterà i fer una proposta
didàctica des de l’àrea de l’Educació Física |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
316 - Sociologia. Comunicació |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
alumnat nouvingut |
ca |
dc.subject.other |
formació |
ca |
dc.subject.other |
metodologia |
ca |
dc.subject.other |
Educació Física |
ca |
dc.title |
L’Educació Física com a mitjà d'inclusió de l'alumnat nouvingut. Estudi comparatiu entre professorat novell i professorat veterà |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:01:56Z |
|