L’avaluació formativa i compartida com eina educativa a l’àrea d’educació física a la secundària i batxillerat. Proposta d’unitat didàctica

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor.author Serra Cladera, Juan
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-16T08:05:26Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157657
dc.description.abstract [cat] El present treball vol contribuir en l’anàlisi i reflexió entorn a la necessitat de promoure un sistema d’avaluació allunyat dels paradigmes tradicionals, per tal de fomentar una educació física democràtica, pedagògica i de qualitat, que permeti millorar la pròpia acció docent, el procés d’ensenyament - aprenentatge, com el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat, i la interacció entre l’alumnat i el docent en el aquest procés formatiu i compartit. En primer lloc, apareix la justificació de la temàtica seleccionada, motivada després d’haver realitzat la part teòrica del màster entorn a l’avaluació, i les pràctiques a l’IES Albuhaira. A partir d’aquesta experiència durant el màster i un procés de recerca d’informació, es realitza una revisió i fonamentació teòrica entorn a l’avaluació, i més concretament, l’avaluació formativa i compartida en l’especialització d’educació física a la secundària. Finalment, es du a terme una proposta d’unitat didàctica organitzant una prova combinada a la natura amb un enfocament competencial, per tal d’apropar-se a un model d’avaluació formatiu i compartit. ca
dc.description.abstract [eng] The present work aims to contribute to the analysis and reflection on the need to promote an evaluation system away from traditional paradigms, in order to promote a democratic, pedagogical and quality physical education, which allows to improve the teaching action itself, the teaching-learning process, such as the development of students' key competencies, and the interaction between students and teachers in this formative and shared process. First of all, there is the justification of the selected topic, motivated after having completed the theoretical part of the master's degree in assessment, and the internships at IES Albuhaira. Based on this experience during the master's degree and an information search process, a review and theoretical foundation is carried out around evaluation, and more specifically, formative and shared evaluation in the specialization of physical education in high school. Finally, a teaching unit proposal is carried out by organizing a combined test in nature with a competence approach, in order to approach a formative and shared assessment model. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other avaluació formativa i compartida ca
dc.subject.other competències ca
dc.subject.other autoavaluació ca
dc.subject.other coavaluació ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Physical Education ca
dc.subject.other formative and shared evaluation ca
dc.subject.other competences ca
dc.subject.other self-evaluation ca
dc.subject.other co-evaluation ca
dc.subject.other evaluation instruments ca
dc.subject.other ICT ca
dc.title L’avaluació formativa i compartida com eina educativa a l’àrea d’educació física a la secundària i batxillerat. Proposta d’unitat didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:03:34Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics