Proposta d'estratègies pràctiques per a l'efectivitat de l'educació física en temps de pandèmia

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Ferrer Ginard, Miquel Àngel
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-17T08:58:57Z
dc.date.available 2022-02-17T08:58:57Z
dc.date.issued 2021-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157731
dc.description.abstract [cat] A causa de la covid-19 els docents d’educació física s’han vist afectats i han hagut d’adaptar-se a les noves mesures sanitàries per a impartir les classes en els diferents escenaris. Per això l’objectiu d’aquest estudi és fer una proposta d’estratègies pràctiques per dur a terme de forma efectiva l’Educació Física en temps de pandèmia, concretament en els escenaris B i C. El mètode utilitzat ha estat realitzar un qüestionari mixt on han participat 19 professors (12 professors i 7 professores) on s’han fet preguntes relacionades amb el contacte amb l’alumnat, metodologia, blocs de continguts, unitats didàctiques, seguiment, avaluació i opinió sobre que hem après d’aquesta experiència. Els principals resultats han estat que a l’escenari C, el correu electrònic i els espais webs de l’assignatura han estat les eines més utilitzades per estar en contacte amb l’alumnat a més de la realització de les classes de forma virtual síncrona. Els blocs de continguts més utilitzats han estat l’1 i el 3, amb metodologies actives, com descobriment guiat i tradicionals com el comandament directe. Respecte al seguiment de l’alumnat, el mètode més utilitzat ha estat a través de produccions de l’alumnat on aquest hem vist que també és un bon mètode juntament amb les rúbriques i els qüestionaris per tal d’avaluar l’alumnat. Pel que fa als resultats de l’escenari B, hem vist que s’han hagut d’adaptar alguns continguts com ara els esports col·lectius sobretot, però que tots els altres aspectes es poden dur a terme com a l’escenari A. A les discussions hi trobem un recull de propostes concretes que poden ajudar als docents a dur a terme les classes d’educació física en aquests escenaris. Finalment, a les conclusions, trobem que les TIC és una bona eina per utilitzar-la al present i al futur a l’educació física però que és necessari fer més formacions per part del professorat. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other Estratègies ca
dc.subject.other Confinament ca
dc.subject.other Covid 19 ca
dc.subject.other Semipresencial ca
dc.title Proposta d'estratègies pràctiques per a l'efectivitat de l'educació física en temps de pandèmia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:04:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics