Optimització del procés d'ensenyament-aprenentatge a formació professional dual a través de la carpeta d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Adrover Roig, Daniel
dc.contributor.author Díaz Torres, Sandra
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-17T12:45:05Z
dc.date.issued 2021-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157758
dc.description.abstract [cat] Als darrers anys, la Formació Professional (FP) a Espanya ha experimentat un creixement important tant en la implantació de cicles formatius oferts com en la matriculació d’alumnes, així i de manera gradual, l'FP està aconseguint desprendre's del desprestigi social que l'acompanya històricament. Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) se centra en la Formació Professional Dual (FPD), realitzant una revisió del procés d’implantació al nostre país des del seu inici l’any 2012 i dels avantatges, reptes i obstacles que ha presentat i que la caracteritzen des de llavors. Aquesta modalitat d’FP, caracteritzada per l’alternança de formació entre el centre educatiu i les empreses, es presenta com una de les línies d’actuació a potenciar per part del Ministeri d’Educació i Formació Professional des de l’any 2019 dins el marc del Pla de Modernització de la Formació Professional que s’està duent a terme en l’actualitat. La realització de les meves pràctiques com a docent m’ha permès poder dur a terme una petita anàlisi dels estils d’atribucions i de les percepcions competencials que presenten els alumnes d’FP que es decanten per la modalitat dual al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Assistència a la direcció (AD). A partir dels resultats de l’anàlisi, s’ha dissenyat una proposta educativa a través de la implantació de la carpeta d’aprenentatge per millorar la pràctica docent al mòdul professional 0650_Procés integral de l’activitat comercial (PIAC). ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other FP Dual ca
dc.subject.other Assistència a la Direcció ca
dc.subject.other estil d’atribucions ca
dc.subject.other percepció competencial ca
dc.subject.other carpeta d’aprenentatge ca
dc.title Optimització del procés d'ensenyament-aprenentatge a formació professional dual a través de la carpeta d'aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:05:06Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics