Els sectors econòmics en el municipi de Pollença. Una proposta d'itinerari didàctic per a 3r d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Llobera Cerdà, Joan
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-18T11:51:42Z
dc.date.issued 2021-07-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157779
dc.description.abstract [cat] El següent treball té com a objectiu presentar una proposta d’itinerari didàctic en els nuclis de Pollença i el Port de Pollença adreçat als alumnes de tercer d’ESO sobre els sectors econòmics. El que es vol aconseguir és observar la reconversió de l’activitat econòmica inicialment des d’una escala autonòmica (Balears), per després incidir a una escala més local dins un municipi costaner on predominen tots els sectors (en distint pes) i està molt marcat pel turisme. El plantejament està dividit en tres parts: previ a l’itinerari, el mateix itinerari i posterior a aquest. Metodològicament, els alumnes esdevindran els principals protagonistes del seu procés d’aprenentatge-ensenyament, pensat per poder treballar de forma cooperativa, amb la major inclusió possible i mostrant major autonomia i creativitat per arribar als objectius plantejats d’una forma significativa i vivencial. ca
dc.description.abstract [eng] The following paper aims to present a didactic proposal in the centre of both Pollença and Port de Pollença, addressed to third year of secondary education students. The main objective of this work is to observe the reconversion of the economic activity starting from a regional scale (Balearic Islands), and then, highlighting a more coastal area where all sectors prevail (in different weights), and greatly influenced by tourism. The approach is divided into three parts: before the itinerary, the itinerary itself and after it. Methodologically, this proposal is designed so that students are the main protagonists of their learning-teaching process, work cooperatively within an inclusive environment, and they positively develop their autonomy and creative skills to achieve the goals set in a meaningful and experiential way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other sectors econòmics ca
dc.subject.other Pollença ca
dc.subject.other aprenentatge vivencial ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other economic sectors ca
dc.subject.other Pollença ca
dc.subject.other experiential learning ca
dc.subject.other didactic learning of Geography ca
dc.subject.other didàctica de la Geografia ca
dc.title Els sectors econòmics en el municipi de Pollença. Una proposta d'itinerari didàctic per a 3r d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:05:19Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics