Les tipologies textuals a través de la transversalitat: l'autoconcepte

Show simple item record

dc.contributor Cirer Amer, Maria Magdalena
dc.contributor.author Server Bonnin, Neus
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-21T09:45:01Z
dc.date.issued 2021-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157805
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de final de màster es presenta una proposta didàctica dirigida a l’alumnat de 2n d’Educació Secundària Obligatòria per treballar les tipologies textuals, concretament la narració, la descripció i l’argumentació, a través de la interdisciplinarietat i d’una metodologia activa i innovadora. A la vegada que es treballin aquestes tipologies els alumnes tindran l’oportunitat de treballar també la seva intel·ligència emocional i millorar d’aquesta manera el seu autoconcepte i, per conseqüent, augmentar la pròpia autoestima. Aquesta proposta didàctica va acompanyada d’una investigació sobre les tipologies textuals, l’autoconcepte, les teories explícites de la intel·ligència, la intel·ligència i educació emocional i el test per avaluar l’autoconcepte AF-5, així com del material necessari per poderla portar a terme. ca
dc.description.abstract [eng] This master’s thesis presents a didactic proposal addressed to 2nd of ESO to teach the different kind of textual typologies, specifically narration, description and argumentation, through an active and innovative methodology. While working these textual typologies, the students will have also the chance to work on their emotional intelligence and improve it from their self-concept so they can improve their self-esteem. This didactic proposal goes with a research of textual typologies, emotional intelligence and education, and the AF-5 test to evaluate the self-concept, just as the necessary material to accomplish the proposal. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso spa ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Tipologies textuals ca
dc.subject.other autoconcepte ca
dc.subject.other educació emocional ca
dc.subject.other interdisciplinarietat ca
dc.title Les tipologies textuals a través de la transversalitat: l'autoconcepte ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:05:25Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics