No calleu ni davall l'aigua. Una proposta didàctica per a la millora de l'expressió oral al batxillerat

Show simple item record

dc.contributor Abrines Llabrés, Bartomeu
dc.contributor.author Seguí Cuquerella, Mercè
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-22T09:31:09Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157852
dc.description.abstract [cat] Una proposta pràctica per a augmentar la qualitat del sistema educatiu actual i per oferir una formació àmplia als alumnes a partir d'un canvi d'enfocament metodològic que incideixi en l'adquisició d'eines i habilitat en l'expressió oral, sobretot en el coneixement dels registres i dels aspectes discursius bàsics, a partir d'un marc teòric en què es repassa la bibliografia sobre l'expressió oral, les seves característiques i la didàctica de l'oralitat. La metodologia de treball per projectes és presenta com una aposta ferma que posa l'alumne en el centre del procés educatiu i proporciona el context i les eines adequades per a dur a terme la proposta presentada. Des de l'assignatura de Llengua catalana i literatura, aquesta aposta didàctica pretén ser un punt de partida pràctic, còmode i engrescador per a augmentar la importància de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'expressió oral a l'institut. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other batxillerat ca
dc.subject.other didàctica de la llengua oral ca
dc.subject.other expressió oral ca
dc.subject.other Llengua catalana i literatura ca
dc.title No calleu ni davall l'aigua. Una proposta didàctica per a la millora de l'expressió oral al batxillerat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2022-02-01T07:06:44Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics