dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Vicens Oliver, Magdalena |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-29T07:53:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/158463 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació inclusiva hauria de ser el pilar principal d'Ensenyament-Aprenentatge del
segle XXI. Una educació que promogui canvis en les estructures tradicionals i proporcioni
l’oportunitat a tots els individus de gaudir d’un ensenyament exempt de barreres de
participació, doncs l'Educació Física hauria de seguir aquest plantejament i oferir als seus
usuaris una participació activa, oberta i plena d'oportunitats.
Aquest Treball de Final de Màster pretén avaluar la pròpia pràctica docent a través d’una
proposta metodològica que es durà a terme dins els Cicles Esportius de Grau Superior de
la Cooperativa d’Ensenyament, Es Lledoner; concretament a l’assignatura d’Activitat
Física (AF) per a la Inclusió Social. Gràcies a aquesta proposta metodològica,
s’aconseguiria millorar, en cada curs escolar, l’ensenyament oferit per tal que encaixàs
dins els pilars de l’Educació Inclusiva.
A la primera part es presenten els aspectes teòrics que han servit per a poder fer una
posterior anàlisi de quins aspectes són importants dins l’AF Inclusiva. S’ha fet un breu
recorregut històric dins les diferents metodologies utilitzades al llarg de la història i a
més, s’han definit les característiques òptimes que han de tenir aquestes metodologies per
estar exemptes de barreres de participació. En aquest marc, també apareix una breu
descripció de la metodologia d’Aprenentatge i Servei (metodologia que s'aplica a la
proposta metodològica) que s’ha intentat relacionar amb diferents valors de l’Educació
Inclusiva.
En la segona part del treball es defineix el marc metodològic a través de la InvestigacióAcció, que permet avaluar la pròpia pràctica docent. En aquesta part també es determinen
els objectius i els instruments d’avaluació.
A la tercera i última part d’aquest treball s’avaluen els resultats obtinguts sobre la
percepció dels usuaris que han participat dins la proposta metodològica i la d’un comitè
d’experts que ha analitzat les sessions dutes a terme per tal d’extreure una sèrie de
conclusions per a millorar la meva pràctica docent |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Servei |
ca |
dc.subject.other |
Activitat Física |
ca |
dc.subject.other |
Educació Física |
ca |
dc.title |
Proposta i anàlisi d’un projecte d’activitat física i inclusió |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:22:34Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|