Proposta i anàlisi d’un projecte d’activitat física i inclusió

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Vicens Oliver, Magdalena
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-03-29T07:53:31Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158463
dc.description.abstract [cat] L’educació inclusiva hauria de ser el pilar principal d'Ensenyament-Aprenentatge del segle XXI. Una educació que promogui canvis en les estructures tradicionals i proporcioni l’oportunitat a tots els individus de gaudir d’un ensenyament exempt de barreres de participació, doncs l'Educació Física hauria de seguir aquest plantejament i oferir als seus usuaris una participació activa, oberta i plena d'oportunitats. Aquest Treball de Final de Màster pretén avaluar la pròpia pràctica docent a través d’una proposta metodològica que es durà a terme dins els Cicles Esportius de Grau Superior de la Cooperativa d’Ensenyament, Es Lledoner; concretament a l’assignatura d’Activitat Física (AF) per a la Inclusió Social. Gràcies a aquesta proposta metodològica, s’aconseguiria millorar, en cada curs escolar, l’ensenyament oferit per tal que encaixàs dins els pilars de l’Educació Inclusiva. A la primera part es presenten els aspectes teòrics que han servit per a poder fer una posterior anàlisi de quins aspectes són importants dins l’AF Inclusiva. S’ha fet un breu recorregut històric dins les diferents metodologies utilitzades al llarg de la història i a més, s’han definit les característiques òptimes que han de tenir aquestes metodologies per estar exemptes de barreres de participació. En aquest marc, també apareix una breu descripció de la metodologia d’Aprenentatge i Servei (metodologia que s'aplica a la proposta metodològica) que s’ha intentat relacionar amb diferents valors de l’Educació Inclusiva. En la segona part del treball es defineix el marc metodològic a través de la InvestigacióAcció, que permet avaluar la pròpia pràctica docent. En aquesta part també es determinen els objectius i els instruments d’avaluació. A la tercera i última part d’aquest treball s’avaluen els resultats obtinguts sobre la percepció dels usuaris que han participat dins la proposta metodològica i la d’un comitè d’experts que ha analitzat les sessions dutes a terme per tal d’extreure una sèrie de conclusions per a millorar la meva pràctica docent ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Aprenentatge Servei ca
dc.subject.other Activitat Física ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.title Proposta i anàlisi d’un projecte d’activitat física i inclusió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:22:34Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics