An analysis of the self-publishing book industry

Show simple item record

dc.contributor Calveras Maristany, Aleix
dc.contributor.author Gallent Fiol, Margalida
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-05-11T11:07:01Z
dc.date.available 2022-05-11T11:07:01Z
dc.date.issued 2022-05-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158989
dc.description.abstract [cat] Els avanços de l’internet i la venta on-line han estat clau per a l’evolució de l’autopublicació de llibres i de la forma en la que aquests es consumeixen. Aquest treball té l’objectiu de demostrar que els llibres autopublicats poden ser equivalents als publicats tradicionalment i exposar com el procés de publicació no és tan diferent com pot semblar, ja que molta gent pensa que autopublicar un llibre només consisteix en escriure’l i pujar-lo amb un clic a Amazon. Escoltant a persones amb autoritat i experiència en aquesta àrea, i mirant a les dades disponibles, s’estudiaran els agents amb més poder sobre els autors auto-publicats i els aspectes que els escriptors haurien de tenir en compte abans d’entrar dins d’aquest món. També s’observa com els lectors i les xarxes socials tenen poder sobre els autors i com ajuden especialment als llibres autopublicats, contribuint a donar visibilitat i baixant l’incertesa que puguin tenir altres lectors davant el dubte sobre si es tracta d’un llibre de qualitat o simplement és un escrit d’un amateur. Finalment, es tracten algunes estratègies especialment útils per autors autopublicats, així com també s’exposen exemples d’aquest tipus d’autors que ja les duen a terme. ca
dc.description.abstract [eng] The advancement of the internet and on-line sellers has been key in the evolution of self-publishing and the way in which books are consumed. This paper has the aim of demonstrating that self-published books may be equivalent to those traditionally published and exhibit how the publishing process isn’t as different as it can seem, since many people seem to think that self-publishing a book consists simply of writing it and uploading it to Amazon with a click. Listening to people with authority and experience in the field, and looking at available data, the paper will study the agents with the most power over selfpublished authors and the aspects that they should take into account before entering this world. It is also observed how readers and social media hold power over authors and how they specifically help self-published authors, contributing to giving them visibility and lowering the uncertainty readers may have when considering wether it’s a quality book or simply the writings of an amateur. Lastly, it lists some strategies specially useful for self-published authors, as well as some examples of authors of this kind who already put them to use. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso eng ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 00 - Ciència i coneixement. Investigació. Cultura. Humanitats ca
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject 339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting ca
dc.subject.other E-books ca
dc.subject.other Print-on-demand ca
dc.subject.other Kindle direct publishing ca
dc.subject.other Social media ca
dc.subject.other Amazon ca
dc.subject.other Book publishing ca
dc.subject.other Self-publishing ca
dc.title An analysis of the self-publishing book industry ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics