[cat] En aquest treball de fi de grau s'analitza, des de la perspectiva de l'educació emocional, la presència de l'art creat per dones en el currículum actual d'educació artística, i es desenvolupa una proposta didàctica relacionada amb l’obra de cinc artistes i el treball de les emocions bàsiques a l’educació primària. Per fer-ho s’ha dut a terme la consulta i l’anàlisi tant de fonts escrites com de fonts iconogràfiques. L’objectiu és l’anàlisi de la presència de la dona al currículum d’art, juntament amb l’educació emocional i la creació d’una proposta didàctica per tal d’unir ambdós conceptes
[eng] In this Final degree project an analysis is made, from the perspective of emotional education, the presence of art created by women in the current art education curriculum, and a didactic proposal is created, related to the work of five artists and the work of basic emotions in primary education. To do it, a consultation and analysis of both written and iconographic sources has been made. The goal is to study the presence of women in the art curriculum, along with emotional education and the creation of a didactic proposal merging both concepts.