L’ensenyament de les matemàtiques a través de la música

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Reinés Mascaró, Francesca
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-09T12:38:29Z
dc.date.available 2022-11-09T12:38:29Z
dc.date.issued 2022-11-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159889
dc.description.abstract [cat] El present treball fi de grau (TFG) pretén analitzar i reflexionar sobre la relació existent entre les matemàtiques i la música, a més d’exposar diverses propostes didàctiques que treballen de manera multidisciplinària les dues matèries. Amb aquest objectiu, s’ha analitzat el concepte de currículum integrat exposant els seus beneficis i el context històric on s’ha emprat. A més, s’ha fet una recerca sobre l’origen de la connexió entre les dues assignatures i els referents, tant teòrics com pràctics, existents en l’actualitat. D’altra banda, s’ha investigat sobre la situació, els beneficis i els avantatges de treballar-les de manera integrada. Finalment, s’ha fet una intervenció didàctica on es plantegen diverses propostes que inclouen les dues matèries alhora, usant una metodologia innovadora i tenint en compte l’atenció a la diversitat. ca
dc.description.abstract [eng] This degree project (TFG) aims to analyse and reflect on the relationship between mathematics and music, as well as to present various didactic proposals that work in a multidisciplinary way with the two subjects. With this aim, the concept of integrated curriculum has been analysed, explaining its benefits and the historical context in which it has been undertaken. In addition, research has been carried out on the origin of the connection between the tasks and the references, both theoretical and practical, existing at present. On the other hand, research has been carried out on the situation, benefits and progress of working on the two subjects in an integrated way. Finally, a didactic intervention has been made in which various proposals have been put forward that include the current subjects, using an innovative methodology and taking into account the attention to diversity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other música ca
dc.subject.other matemàtiques ca
dc.subject.other currículum integrat ca
dc.subject.other aprenentatge multidisciplinari ca
dc.subject.other music ca
dc.subject.other mathematics ca
dc.subject.other integrated curriculum ca
dc.subject.other multidisciplinary learning ca
dc.title L’ensenyament de les matemàtiques a través de la música ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics