dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Reinés Mascaró, Francesca |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-09T12:38:29Z |
|
dc.date.available |
2022-11-09T12:38:29Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/159889 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball fi de grau (TFG) pretén analitzar i reflexionar sobre la relació existent
entre les matemàtiques i la música, a més d’exposar diverses propostes didàctiques que
treballen de manera multidisciplinària les dues matèries. Amb aquest objectiu, s’ha analitzat el
concepte de currículum integrat exposant els seus beneficis i el context històric on s’ha emprat.
A més, s’ha fet una recerca sobre l’origen de la connexió entre les dues assignatures i els
referents, tant teòrics com pràctics, existents en l’actualitat. D’altra banda, s’ha investigat sobre
la situació, els beneficis i els avantatges de treballar-les de manera integrada. Finalment, s’ha
fet una intervenció didàctica on es plantegen diverses propostes que inclouen les dues matèries
alhora, usant una metodologia innovadora i tenint en compte l’atenció a la diversitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This degree project (TFG) aims to analyse and reflect on the relationship between
mathematics and music, as well as to present various didactic proposals that work in a
multidisciplinary way with the two subjects. With this aim, the concept of integrated
curriculum has been analysed, explaining its benefits and the historical context in which it has
been undertaken. In addition, research has been carried out on the origin of the connection
between the tasks and the references, both theoretical and practical, existing at present. On the
other hand, research has been carried out on the situation, benefits and progress of working on
the two subjects in an integrated way. Finally, a didactic intervention has been made in which
various proposals have been put forward that include the current subjects, using an innovative
methodology and taking into account the attention to diversity. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
música |
ca |
dc.subject.other |
matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
currículum integrat |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge multidisciplinari |
ca |
dc.subject.other |
music |
ca |
dc.subject.other |
mathematics |
ca |
dc.subject.other |
integrated curriculum |
ca |
dc.subject.other |
multidisciplinary learning |
ca |
dc.title |
L’ensenyament de les matemàtiques a través de la música |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|