L’expressió oral i escrita dels futurs docents de Primària: el cas de Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Cremades Cortiella, Elga
dc.contributor.author Matas Salamanca, Francisca
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-17T13:36:10Z
dc.date.available 2022-11-17T13:36:10Z
dc.date.issued 2022-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159923
dc.description.abstract [cat] La competència comunicativa és fonamental per a l’adquisició de coneixements i és per això que resulta especialment rellevant per al personal docent de qualsevol matèria i qualsevol nivell. En aquest treball es presenta un estudi de la competència comunicativa en expressió oral i escrita d’un grup de 19 estudiants del grau d’educació primària de l’illa de Mallorca. Cadascun dels estudiants va participar en una entrevista oral i en un exercici de producció escrita que d’una banda va permetre veure a quin nivell se situaven d’acord amb els estàndards de l’ACTFL i de l’altra va permetre analitzar i classificar els errors més freqüents, tant orals com escrits, que cometen els futurs docents de Mallorca. ca
dc.description.abstract [spa] La competencia comunicativa es fundamental para la adquisición de conocimientos y por ello resulta especialmente relevante para el personal docente de cualquier materia y cualquier nivel. En este trabajo se presenta un estudio de la competencia comunicativa en expresión oral y escrita de un grupo de 19 estudiantes del grado de educación primaria de la isla de Mallorca. Cada uno de los estudiantes participó en una entrevista oral y en un ejercicio de producción escrita que por un lado permitió ver a qué nivel se situaban de acuerdo con los estándares de la ACTFL y por otro permitió analizar y clasificar los errores más frecuentes, tanto a nivel oral como escrito, que cometen los futuros docentes de Mallorca. ca
dc.description.abstract [eng] Communicative competence is fundamental for the acquisition of knowledge and that makes especially important for teachers of any subject and any level. This thesis presents a study of the communicative competence in speaking and writing of a group of 19 students of the degree in primary education from the island of Mallorca. Each of the students participated in an oral interview and a written production exercise, which on the one hand allowed to determine their level in accordance with the standards of the ACTFL and on the other allowed to analyze and classify the most frequent errors that these future teachers make, both in speaking and writing. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Competència escrita ca
dc.subject.other competència lingüística ca
dc.subject.other competència oral ca
dc.subject.other català ca
dc.subject.other expressió escrita ca
dc.subject.other expressió oral ca
dc.title L’expressió oral i escrita dels futurs docents de Primària: el cas de Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics