La coeducació en l’àmbit de la comunitat educativa 0-3: les famílies

Show simple item record

dc.contributor Quintana Murci, Elena
dc.contributor.author Sintes Carreras, Maria Victòria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-25T10:49:32Z
dc.date.available 2022-11-25T10:49:32Z
dc.date.issued 2022-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159945
dc.description.abstract [cat] Aquest treball té la intenció de donar veu a algunes de les famílies de l’etapa educativa 0-3 mitjançant entrevistes en profunditat a partir de la metodologia qualitativa, per conèixer com és el seu esdevenir envers la igualtat i coeducació dins el seu entorn familiar. Es tracta d’observar si existeixen rols i estereotips de gènere; si es destaquen diferències entre els membres de la família com ara en el temps i dedicació pel que fa les tasques domèstiques, la criança dels infants, la participació en activitats de l’escola, en el seu temps lliure; i com és el seu discurs, la comunicació i llenguatge que s’usa. Indagar sobre la perspectiva de gènere dins l’entorn familiar era una part inacabada en la realització del diagnosi del Pla d’Igualtat i Coeducació de l’Escola Infantil Es Pouet, així una volta finalitzat el treball, els resultats de la investigació podran ser utilitzats com una part més del pla, afavorint d’aquesta manera oportunitat d’establir objectius i línies d’actuació conjunta entre escola i família. ca
dc.description.abstract [eng] This project has the objective of giving a voice to families in the 0-3 educational period via extensive interviews based on the qualitative methodology, to find out their perspectives regarding equality and coeducation in the context of a family. The idea is to observe and determine if there are differences between family members when it comes to the distribution of obligations around the household, raising the children, participation in school activities, and lastly, the language and communication used. Investigating the different gender perspectives in a family household was an unfinished part of the diagnosis of the Plan of Equality and Coeducation at Escola Infantil Es Pouet, therefore once this project is finalized, the results of the investigation can be implemented as a part of the plan, facilitating an opportunity to establish objectives and joint lines of action between school and families. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other família ca
dc.subject.other escola bressol ca
dc.subject.other perspectiva de gènere ca
dc.subject.other comunitat educativa ca
dc.subject.other corresponsabilitat ca
dc.subject.other Coeducation ca
dc.subject.other family ca
dc.subject.other nursery school ca
dc.subject.other gender perspective ca
dc.subject.other educational community ca
dc.subject.other co-responsibility ca
dc.title La coeducació en l’àmbit de la comunitat educativa 0-3: les famílies ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics