dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Ortiz Guijón, Esther |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-25T10:07:10Z |
|
dc.date.available |
2023-05-25T10:07:10Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/160624 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les noves tecnologies i la música han anat unides sempre i avui en dia no podem obviar que estan més presents que mai en la societat en general i en els centres educatius. Per aquest motiu hem volgut conèixer si les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) estan integrades en les aules de música dels centres educatius de Primària (CEIP) de les Illes Balears. Han participat 53 centres d’un conjunt total de 220 CEIP de les Illes Balears. Els mestres de música han respost a un qüestionari per a conèixer els recursos tecnològics i digitals que utilitzen a les aules de música actualment. A més es presenta un recull explicatiu de com es fan servir les TIC dins les aules de música i perquè es fan servir. Per acabar s’ha creat un llistat de les aplicacions, programes, pàgines web, blogs... en definitiva tots aquells recursos que fan servir per a crear, programar i avaluar les sessions, classes i activitats diàries. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] New technologies and music had always been intertwined and especially so nowadays, clearly seen in society in general and the schools in particular. Therefore, our aim with this essay is to analyse whether Information and Communication Technologies (TIC) are truly integrated in the primary schools of the Balearic Islands. Along this paper you will find the answers of a survey taken by the music teachers of 53 out of 220 CEIP’s of the Balearics, to know what sort of technological and digital tools and resources do they rely upon in their classrooms. We also examine whether they use or not these resources and with what aim. Not only this, but we managed to gather an extensive list of apps, programmes, websites, blogs, etc, used in order to create, to programme and to assess their music sessions, classes and daily activities. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Recurs tecnològics |
ca |
dc.subject.other |
Recurs digital |
ca |
dc.subject.other |
ICT |
ca |
dc.subject.other |
Music |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.subject.other |
Technological resource |
ca |
dc.subject.other |
Diigital resource |
ca |
dc.title |
Recursos TIC a l'aula de Música de les Illes Balears |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|