dc.contributor.author | Fernández-Urquiza, Maite | |
dc.contributor.author | Miranda, Manuela | |
dc.contributor.author | Martínez, Verónica | |
dc.contributor.author | Diez-Itza, Eliseo | |
dc.date | 2016 | |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T13:38:48Z | |
dc.date.available | 2023-06-20T13:38:48Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/160825 | |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.relation.ispartof | VIIIth International Conference of Language Acquisition, p. 30 | en |
dc.subject | 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus | ca |
dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
dc.subject.other | Pragmática textual | es |
dc.subject.other | síndrome de Down | es |
dc.subject.other | textual pragmatics | en |
dc.subject.other | Down's Syndrome | en |
dc.subject.other | Pragmàtica textual | ca |
dc.subject.other | síndrome de Down | ca |
dc.title | Pragmática textual de las narraciones en el síndrome de Down: perfiles de coherencia y cohesión | es |
dc.type | Other | ca |