dc.contributor.author |
Llanes, Judith |
|
dc.contributor.author |
Kushch, Olga |
|
dc.contributor.author |
Prieto, Pilar |
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-20T16:37:43Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T16:37:43Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/160849 |
|
dc.language.iso |
eng |
ca |
dc.relation.ispartof |
VIIIth International Conference of Language Acquisition, p. 60 |
en |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
information memorization and comprehension |
en |
dc.subject.other |
children |
en |
dc.subject.other |
memorización y comprensión de la información |
es |
dc.subject.other |
niños |
es |
dc.subject.other |
memorització i comprensió de la informació |
ca |
dc.subject.other |
nens |
ca |
dc.title |
The effects of beat gestures and prosody in information memorization and comprehension within a contrastive discourse by children |
en |
dc.type |
Other |
ca |