Berenars saludables a les aules de primària

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Aulet Romero, Maria Concepción
dc.date.accessioned 2023-06-28T07:56:43Z
dc.date.available 2023-06-28T07:56:43Z
dc.date.issued 2023-06-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161004
dc.description.abstract [cat] Treballar els hàbits saludables és fonamental per al desenvolupament dels infants i també perquè en prenguin consciència des de ben petits i puguin mantenir-los al llarg de la seva vida. Tenir una alimentació saludable (variada, equilibrada i completa) és imprescindible per aportar al nostre organisme els nutrients que necessita per poder assolir el dia a dia. En els infants, els seus pares i mestres són els models a seguir i els encarregats de proporcionar-los una alimentació saludable, ja que a certes edats no tenen prou autonomia per escollir els aliments o comprendre els perills d'una dieta inadequada. Per aquest motiu, s'ha realitzat un estudi sobre els berenars d'una classe de primer de primària a una escola de Sa Pobla. L'objectiu d'aquesta anàlisi és obtenir informació sobre com es nodreixen els nens de sis anys durant una setmana. A més, s'ha plantejat una situació d'aprenentatge que s centra a treballar l'alimentació i els berenars saludables en el segon cicle de l'educació primària. ca
dc.description.abstract [eng] Working on healthy habits is essential for children's development and also for them to become aware of them from an early age and to be able to maintain them throughout their lives. Having a healthy diet (varied, balanced and complete) is essential to provide our body with the nutrients it needs to be able to cope with day to day life. For children, their parents and teachers are referents and responsible for providing them with healthy food, since at certain ages they do not have enough autonomy to choose food or understand the dangers of an inadequate diet. For this reason, a study has been carried out on the snacks of a first grade class at a school in Sa Pobla. The purpose of this analysis is to obtain information about how six-year-old children are fed during a week. In addition, a learning situation has been proposed that focuses on working on food and healthy snacks in the second cycle of primary education. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Hàbits saludables ca
dc.subject.other Alimentació saludable ca
dc.subject.other Berenar saludable ca
dc.subject.other Aliments grocs ca
dc.subject.other Aliments verds ca
dc.subject.other Aliments violetes ca
dc.subject.other Escola ca
dc.subject.other Famílies ca
dc.subject.other Infants ca
dc.title Berenars saludables a les aules de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics