L’hàbit lector i la seva influència en la competència comunicativa al segon cicle d’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Cremades Cortiella, Elga
dc.contributor.author Esteva Garcías, Claudia
dc.date 2022
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-05T07:42:46Z
dc.date.available 2023-07-05T07:42:46Z
dc.date.issued 2023-07-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161108
dc.description.abstract [cat] L’adquisició d’un bon hàbit lector és crucial per al desenvolupament de l’alumnat, un element fonamental per a la seva formació integral i una eina necessària per poder aconseguir la resta d’objectius proposats a les distintes àrees educatives. En aquest treball presentem una anàlisi de l’hàbit lector dels alumnes de quart de primària de dos centres públics de l’illa de Mallorca i pretén comprovar quina és la relació que hi ha entre aquest hàbit i comunicativa la competència comunicativa de l’alumnat, especialment pel que fa a la part escrita (lectura i escriptura). ca
dc.description.abstract [spa] La adquisición de un buen hábito lector es crucial para el desarrollo del alumnado, un elemento fundamental para su formación integral y una herramienta necesaria para poder conseguir el resto de objetivos propuestos en las distintas áreas educativas. Este trabajo presenta un análisis del hábito lector de los alumnos de cuarto de primaria de dos centros públicos de la isla de Mallorca y pretende comprobar cuál es la relación entre este hábito y la competencia comunicativa del alumnado, especialmente en lo que se refiere a la parte escrita (lectura y escritura). ca
dc.description.abstract [eng] The acquisition of a good reading habit is crucial for students’ development, the basis for their complete training and a tool that will allow them achieve the other objectives proposed in the different educational areas. This thesis examins the reading habits of fourth year elementary school students from two public schools of the island of Mallorca. In addition, it aims to check whether there is a relationship between this habit and students’ communicative competence, especially regarding the written skills (reading and writing). ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Competència comunicativa ca
dc.subject.other Comprensió escrita ca
dc.subject.other Expressió escrita hàbit lector ca
dc.subject.other Lectura ca
dc.subject.other Competencia comunicativa ca
dc.subject.other Comprensión escrita ca
dc.subject.other Expresión escrita ca
dc.subject.other Hábito lector ca
dc.subject.other Lectura ca
dc.subject.other Communicative competence ca
dc.subject.other Reading ca
dc.subject.other Reading habits ca
dc.subject.other Written comprehension ca
dc.subject.other Written expression ca
dc.title L’hàbit lector i la seva influència en la competència comunicativa al segon cicle d’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics