Itinerari didàctic com a recurs per a treballar les ciències socials: La Serra de Tramuntana

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Del Valle Villalonga, Laura
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-05T11:03:54Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161115
dc.description.abstract [cat] El present treball malda per exposar dos itineraris didàctics innovadors i inèdits com a recurs per a treballar les ciències socials a la part central de la Serra de Tramuntana, concretament les zones de Caimari i Escorca. Aquesta proposta està enfocada al primer i al segon curs d’Educació Secundària Obligatòria, la qual vol ser un estil diferent d’ensenyament tant dins com fora de l’aula seguint els continguts que s’especifiquen al currículum de secundària, al mateix temps que les activitats volen ser multidisciplinaris i adaptades a tot l’alumnat, és a dir, tenint en compte la diversitat de l’alumnat, fent servir les metodologies innovadores com són els itineraris didàctics i les sortides didàctiques, treballats a partir de grups cooperatius. ca
dc.description.abstract [spa] El presente trabajo trata de exponer dos itinerarios didácticos innovadores e inéditos como recurso para trabajar las ciencias sociales en la parte central de la Sierra de Tramontana, concretamente las zonas de Caimari y Escorca. Esta propuesta está focalizada al primer y segundo curso de Educación Secundaria Obligatoria, al mismo tiempo que las actividades quieren ser multidisciplinares i adaptadas a todos los estudiantes, es decir, considerando la diversidad del alumnado, sirviéndose de metodologías innovadoras como son los itinerarios y las salidas didácticas, trabajados a partir de grupos cooperativos. ca
dc.description.abstract [eng] The present work tries to expose two innovative and unpublished didactic itineraries as a resource to work the social sciences in the central part of the Sierra de Tramontana, specifically the areas of Caimari and Escorca. This proposal is focused on the first and second year of Compulsory Secondary Education, while the activities want to be multidisciplinary and adapted to all students, that is, considering the diversity of the student body, using innovative methodologies such as itineraries and educational outings, worked from cooperative groups. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other Metodologia innovadora ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Geografia ca
dc.subject.other Història ca
dc.subject.other Grups cooperatius ca
dc.subject.other Serra de Tramuntana ca
dc.subject.other Metodología innovadora ca
dc.subject.other Itinerario didáctico ca
dc.subject.other Geografía ca
dc.subject.other Historia ca
dc.subject.other Grupos cooperativos ca
dc.subject.other Sierra de Tramontana ca
dc.subject.other Innovative methodology ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other Geography ca
dc.subject.other History ca
dc.subject.other Cooperative groups ca
dc.subject.other Sierra de Tramontana ca
dc.title Itinerari didàctic com a recurs per a treballar les ciències socials: La Serra de Tramuntana ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:06:35Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics