dc.contributor |
Riera Clapés, Juan Vicente |
|
dc.contributor.author |
Font Soriano, Laia |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-13T11:11:42Z |
|
dc.date.available |
2023-07-13T11:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161191 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Al llarg de la història de l’educació, les matemàtiques han estat una assignatura difícil per l’alumnat i, si a més, sumem que hi ha dificultats en l’aprenentatge és un procés molt més complicat per aquest alumnat amb dislèxia i/o discalcúlia. Per tant, en aquest treball dividit en dues parts diferenciades, on la primera s’hi pot visualitzar una investigació de la identificació de les dificultats i limitacions que hi ha en el procés d’aprenentatge matemàtic. I la segona part, una proposta d’intervenció per dur a terme dins un aula amb un infant amb aquestes necessitats.
Podrem fer un resum de com poder intervenir amb un infant amb discalcúlia dins un aula de matemàtiques. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Mathematics has been popular among students for being a tough subject. Its learning process is even more cumbersome for students with difficulties such as dyscalculia and dyslexia. Therefore, in this TFG, I want to address this problem from a theoretical and practical perspective. In the first part, I describe the current difficulties and limitations that students face in their mathematical learning process. Then, in the second part, I propose several activities that can be carried out for all the students with dyscalculia and other difficulties.
We will be able to summarize how to intervene with a child with dyscalculia in a math classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Dislèxia |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
NESE |
ca |
dc.subject.other |
Dificultats d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Discalculia |
ca |
dc.subject.other |
Dyscalculia |
ca |
dc.subject.other |
Dyslexia |
ca |
dc.subject.other |
Math |
ca |
dc.subject.other |
NESE |
ca |
dc.subject.other |
Learning Disabilities |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.title |
La discalcúlia. Una problemàtica d’aprenentatge a classe de matemàtiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|