Co-created Education through Social Inclusion (COSI.ed)

Show simple item record

dc.contributor.author Quintana Murci, Elena
dc.contributor.author Salvà Mut, Francesca
dc.contributor.author Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Thomàs Vanrell, Caterina
dc.contributor.author Rosselló Rossello, Carme
dc.contributor.author Vecina Merchante, Carlos
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-17T08:37:01Z
dc.date.available 2023-07-17T08:37:01Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161208
dc.description.abstract [cat] Co-created Education through Social Inclusion (COSI.ed), és un projecte Erasmus+ (Acció 3) subvencionat per la Comissió Europea i que té una durada de tres anys (2021-2024). El projecte està coordinat per la University of South Eastern-Norway i en la que hi participen un total de 11 socis entre universitats, centres educatius i entitats del tercer sector. En el cas de les Illes Balears hi participa la UIB, a través del grup de recerca Educació i Ciutadania i del Laboratori de Recerca i Innovació en Formació Professional (LRIFP-UIB), conjuntament amb dues entitats del tercer sector: la Societat Cooperativa Jovent i Naüm, Projecte Socioeducatiu. El projecte té com a objectiu principal l’aplicació d’una metodologia innovadora d’intervenció educativa i social basada tres conceptes principals: la alfabetització igualitària, l’estratègia indirecte i la co-creació. L’alumnat es situa en el centre de la intervenció i és el/la protagonista del seu procés d’aprenentatge. L’objectiu principal que persegueix aquest projecte, és la reducció de l’abandonament de la formació i concretament es preveuen els següents resultats: - Augmentar el vincle alumnat-professorat i augmentar la motivació de l’alumnat cap a la formació. - Augmentar el nombre d’alumnes que finalitzen la formació i continuen el seu itinerari formatiu. - Contribuir a la millora dels itineraris educatius, formatius i laborals dels i de les joves. - Desenvolupar un model d’intervenció educativa i social innovadora i col·laborativa aplicable a diferents situacions i contexts geogràfics. - Treballar amb els i les responsables polítics a diferents nivells per tal de generalitzar la utilització d’aquesta metodologia i incloure-la a futures polítiques d’educació i formació. Aquesta metodologia s’implementarà en la Societat Cooperativa Jovent i en el Projecte Socioeducatiu Naüm. La funció de l’equip de la UIB és de coordinació, seguiment i avaluació de la implementació del projecte en aquestes dues entitats, extreure evidències científiques i la difusió a nivell regional, nacional i internacional dels resultats del projecte. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 36 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other projecte Erasmus ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Inclusió social ca
dc.subject.other proyecto Erasmus es
dc.subject.other Educación es
dc.subject.other Inclusión Social es
dc.subject.other Erasmus project en
dc.subject.other Education en
dc.subject.other Social Inclusion en
dc.title Co-created Education through Social Inclusion (COSI.ed) en
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics