dc.contributor.author |
Arenas, Diego |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-17T10:22:23Z |
|
dc.date.available |
2023-07-17T10:22:23Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161226 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'educació física (EF) juga un paper decisiu contra l'onada de sedentarisme que vivim (Fairclough et al., 2018). No obstant això, s'ha pogut evidenciar com a les sessions d'EF els nins presenten nivells d'activitat física (AF) superiors a les nines (Kremer, Reichert, i Hallal, 2012; Martínez, Contreras, Aznar, i Lera, 2011) (a primària i secundària). Així mateix, s'ha pogut observar com les percepcions d'aquestes és més negativa que la dels nins (Carcamo-Oyarzun, Wydra, Hernández-Mosqueira, i Martínez-Salazar, 2017; Gómez, Gámez, i Martinez, 2011). Per la qual cosa, és necessari identificar i analitzar les causes d'aquestes percepcions, per mitjà d'una revisió narrativa. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 72 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Estereotips de gènere |
ca |
dc.subject.other |
alumnat d'Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
classes d'educació física |
ca |
dc.subject.other |
Estereotipos de género |
es |
dc.subject.other |
alumnado de Educación Primaria |
es |
dc.subject.other |
clases de educación física |
es |
dc.subject.other |
gender stereotypes |
en |
dc.subject.other |
Primary Education students |
en |
dc.subject.other |
physical education classes |
en |
dc.title |
Estereotips de gènere i temps d'activitat física de l'alumnat d'Educació Primària a les classes d'educació física: estat de la qüestió i efectes del Model d'Educació Esportiva |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |