dc.contributor.author |
Martorell Cañellas, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Rodríguez Bejarano, Eva Maria |
|
dc.contributor.author |
Garau Villegas, Maria José |
|
dc.contributor.author |
Tallón Vich, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Quintero Cañellas, Margarita |
|
dc.contributor.author |
Roig De Lluís Calafell, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Torrens Company, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Ripoll Comas, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Barrales Borràs, Maria Del Carme |
|
dc.contributor.author |
Bestard Moya, Margarita Catalina |
|
dc.contributor.author |
Zurera Bogas, Maria Jesús |
|
dc.contributor.author |
Madroñero Pérez, Irene |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T07:30:22Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T07:30:22Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161242 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A la nostra escoleta anys enrere treballàvem seguint la metodologia dels racons d’aprenentatge. Això feia que els infants poguessin triar el lloc de l’aula on volien anar a jugar, sempre en petit grup. A l’hora de treballar el llenguatge artístic se solien fer produccions a nivell individual, emprant suports clàssics o comuns com per exemple el paper o el cartó, i a vegades quèiem en la rutina de repetir els materials (ceres, retoladors o tèmperes). |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 95 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
llenguatge artístic |
ca |
dc.subject.other |
lenguaje artístico |
es |
dc.subject.other |
artistic language |
en |
dc.title |
El llenguatge artístic a l'EI Es Pi Gros |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |