| dc.contributor.author | Huertas Fullana, Antoni | |
| dc.contributor.author | Grimalt Riera, Pere | |
| dc.contributor.author | Febrer Llull, Maria Antònia | |
| dc.date | 2022 | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-18T07:37:39Z | |
| dc.date.available | 2023-07-18T07:37:39Z | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/161243 | |
| dc.description.abstract | [cat] La lectura de textos literaris sol generar rebuig entre força alumnat. Molts d’ells es negaven a llegir els textos proposats o, si els llegien, ho feien sense implicació, com un tràmit que no aportava res a l’experiència personal. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.relation.ispartof | IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 97 | ca |
| dc.subject | 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus | ca |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | foment de la lectura | ca |
| dc.subject.other | textos literaris | ca |
| dc.subject.other | fomento de la lectura | es |
| dc.subject.other | textos literarios | es |
| dc.subject.other | promotion of reading | en |
| dc.subject.other | literary texts | en |
| dc.title | Quina tortura, la lectura! | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | ca |