dc.contributor.author |
Huertas Fullana, Antoni |
|
dc.contributor.author |
Grimalt Riera, Pere |
|
dc.contributor.author |
Febrer Llull, Maria Antònia |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T07:37:39Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T07:37:39Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161243 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La lectura de textos literaris sol generar rebuig entre força alumnat. Molts d’ells es negaven a llegir els textos proposats o, si els llegien, ho feien sense implicació, com un tràmit que no aportava res a l’experiència personal. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 97 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
foment de la lectura |
ca |
dc.subject.other |
textos literaris |
ca |
dc.subject.other |
fomento de la lectura |
es |
dc.subject.other |
textos literarios |
es |
dc.subject.other |
promotion of reading |
en |
dc.subject.other |
literary texts |
en |
dc.title |
Quina tortura, la lectura! |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |