dc.contributor |
Comas Rubí, Francisca |
|
dc.contributor.author |
Ondoño Redondo, Gloria |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T10:44:53Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T10:44:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161257 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball es centra en la necessitat de repensar la forma en la qual ensenyam història;
avui dia, amb una societat tan centrada en les noves tecnologies, hem d'aprofitar les
possibilitats que aquestes ens ofereixen per dur a terme un aprenentatge més actiu i
significatiu. Actualment, la majoria dels infants aprenen abans a com utilitzar un telèfon
mòbil que a llegir, i les seves vies d'aprenentatge han variat molt; hem d'aconseguir
adaptar-nos a aquesta nova etapa en el món de l'ensenyament.
Per això, aquest treball està dedicat a l'elaboració d'un material didàctic que aprofiti
aquestes possibilitats de les noves tecnologies i les faci servir per ensenyar història d'una
manera que s'adapti més a les necessitats de les noves generacions. Per dur a terme
aquest material, s'ha escollit la història de l'Institut Balear, per reivindicar també la
importància d'aprendre la història local, amb l'objectiu d'entendre les conseqüències i les
connexions entre els esdeveniments del nostre voltant i la nostra realitat més propera. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This project focuses on the need to rethink the way we teach history. With today's society so
focused on new technologies, we need to take advantage of them to pursue more active and
meaningful learning. Nowadays, most children learn how to use a cell phone earlier than
how to read, and their learning pathways have changed dramatically; we must be able to
adapt to this new stage in the world of education.
Therefore, the purpose of this project is to create teaching materials that will take advantage
of the new technologies and use them to teach history in a way that better fits the needs of
the new generation. To carry out this material, it has been chosen the history of the Balearic
Institute, as well as to claim the importance of learning the local history, in order to
understand the consequences and the connections between events around us and our
closest reality. |
en |
dc.format |
application/pdf |
en |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
en |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Institut Balear |
ca |
dc.subject.other |
Material didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Història |
ca |
dc.subject.other |
IES Ramón Lull |
ca |
dc.subject.other |
IES Joan |
ca |
dc.subject.other |
Balearic Institute |
en |
dc.subject.other |
Teaching materials |
en |
dc.subject.other |
History |
en |
dc.subject.other |
IES Ramón Llull |
ca |
dc.title |
Disseny d'un material didàctic sobre la història comuna de l'IES Ramón Llull i l'IES Joan Alcover com a Institut Balear |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |