L’aprenentatge basat per projectes: L’aplicació d’aquesta metodologia per a garantir un aprenentatge significatiu en la pràctica docent

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel F.
dc.contributor.author Fernández Ripoll, Maria José
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-27T06:53:42Z
dc.date.available 2023-07-27T06:53:42Z
dc.date.issued 2023-07-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161349
dc.description.abstract [cat] El treball que s'exposa a continuació té la finalitat de treballar, comparar, profunditzar i explicar la metodologia del treball per projecte dins les aules educatives. Veurem com aquest tipus de tipologia es considera una metodologia nova però que té un passat més enllà i que ja en el passat es creia en aquesta metodologia per aconseguir l’aprenentatge significatiu dels alumnes. Aquesta metodologia ha de partir sempre dels interessos i necessitats dels infants als quals va dirigit perquè aquests puguin trobar les respostes que es plantegen a través de la mateixa recerca, l’experimentació, el diàleg, etc. A més, ens centrarem en la bona pràctica docent d’aquest mètode, ja que s’ha comprovat com la mala implementació d’aquest provoca l'efecte contrari al que se cerca. Finalment, a través de certs qüestionaris enviats a mestres que fan feina amb aquesta metodologia, juntament amb la informació extreta, considerarem una taula on apareixeran els 20 punts més importants a tenir en compte per a la bona pràctica docent, propiciant així obtenir l’èxit en l’aprenentatge de tots els alumnes. ca
dc.description.abstract [eng] The essay set out below aims to work, compare, get through and explain the methodology of project work in educational classrooms. We will see how this type of typology is considered as a new methodology but it has a past and that in the past was already believed in this methodology to achieve meaningful learning for students. This methodology must always be based on the interests and needs of the children to whom it is addressed so that they can find the answers that are proposed through their own research, experimentation, dialogue, etc. In addition, we will focus on the good teaching practice of this method, as it has been proven that poor implementation of this method has the opposite effect to what its goal is. Finally, through certain questionnaires sent to teachers who work with this methodology, together with extracted information, we will find a table that shows the 20 most important points to be taken into account for good teaching practice, therefore leading to success in the learning of all students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Competències ca
dc.subject.other Cooperació ca
dc.subject.other Project work ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.subject.other Skills ca
dc.subject.other Cooperation ca
dc.title L’aprenentatge basat per projectes: L’aplicació d’aquesta metodologia per a garantir un aprenentatge significatiu en la pràctica docent ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics